watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, detsember 20, 2004

 

kõige valjem heli

kui ängistus on nii suur, et seda on füüsiliselt tunda pea sees ja kätes, mis vahepeal krampi tõmbavad................. kas see tähendab siis, et mu aju muudab päriselt ka kuju ja suurust, paisub ja tõmbub kokku? ja kas mu südame välisküljele imbub päriselt ka soolast verd, kui ma kardan? kas see libiseb aeglaselt allapoole ja paneb südame läikima?
Kas mu kõhus hakkavad happed tulisemalt aineid ja elemente olematuks söövitama kui mul kõhe on?

ma tahan lihtsalt teada, kas masendus on kehaline režiim või ainult tunne, nähtamatu tunne.
et kas see on nagu õhurõhk, kas see on nagu tänane õhuniiskus. seda ei saa näha, aga see on tajutav.
või on see sinine särisev sakiline elekter närvirakkude otstes.



ah, olgu...
sopane pask.

sellega on minu bloog vist nüüd avatud.
kuigi ma ei tea miks.
eks näis, kuhu jõuame.
eks näis, jah, mis muud...

Comments: Postita kommentaar

<< Home