watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, detsember 24, 2004

 

minu tundlad

emotsioonid on head.
oletame, et ma lasen endal tihemini emotsionaalselt avatud olla. oletame.
ja oletame, et selle lõpptulemuseks on kirevam assortii häirivatest, ärritavatest, kurvastavatest ning haiget tegevatest asjadest. oletame.
...see on ilmselt risk, mida tuleb võtta.

on siis tõesti etem olla kivi, kes elab tuhande aastaseks, sest vähestel on jaksu selle elu kallale kippuda?

ma arvan, et emotsioonid on head.
nendega on huvitavam.
nendega on ilusam ja kurvem.

pealegi, kui ma taotlen seda, et ma saaksin ennast õigeks melanhooraks pidada, siis ma ei saa lubada endale tuimust.
kuigi tuimus kaitseb mind ja ma kardan paljusid asju ja tihti.
parem spontaanne melanhoor kui tagantjärele melanhoor.

.

maia juures oli tore.
ja kõik, kes seal olid, on toredad.
oleks palju halvem, kui neid ei oleks.
kui neid üldse ei oleks.

o l u l i n e o n g i j u s t s e e
et ilma heade inimesteta oleks kohutavalt halb.
ja head inimesed peavad häid inimesi hoidma. väga hoidma.

.

ma olen sentimentaalsustesse kalduja tüüpi melanhoor...

Comments: Postita kommentaar

<< Home