watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, juuni 13, 2005

 

elu saab monteerida

tere.
kõndisin kesköö lähenedes tibutavas piisasajus lõhnavate sirelite ja pelgu paneelmajade vahel ja filmi muusika kordas ennast peas ja ma tundsin ennast poolenisti reaalsusest eraldatuna, sest ma olen praeguseks hetkeks liiga palju järjest monteerinud.
öösel ka veel. see tripib eriti ära, kui öö läbi monteerida. see oli esimene asi, mida meie jaak-kristo-jim tandem koos õppis kui me oma esimest arvutimontaaži-filmi tegime.
enne ajaloo eksamit.
me arvasime, et me teeme selle filmi enne öö hakku valmis, aga tegelikult läks ilusti uperkuutidega järgmisesse päeva, kuni kõigil olid lollid multikategelaste näod peas.
siis läksime magasime kodudes ja siis ärkasime, et veidi õppida ja siis ootas öö taga ajalooeksami hommik.

.

igatahes.
ma pean seda veelkord üle lihvima, sest arvuti paneb mulle süstemaatiliselt näkku. järjest.

aga põhjus, miks ma üleüldse tibupiiskade ja sirelite vahel kõpsisin (parema jala lühiaegse lihasekrambiga), oli see, et ma otsisin jaaku ja leidsin ta lõpuks kätlini juurest.
ja siis ma näitasin neile veidi vigast versiooni oma latsekesest, aga neile meeldis ja kätlin ütles, et: "lahe kämp."

.

10 tunni pärast algab kinolinalinastus mustamäel.
kui arvuti mind taas sallima hakkab, teen ma siia bloogi lühinäite, kuidas teha nii, et jaak omal pea otsast ära lõikaks.

Comments:
need sajus kõndimised on minu meelest alati natuke reaalsusest eraldatud. see on jälle natuke karmavärk vist ka. ma olin ka eemal sellest tavalisest reaalsusest. oma nikotiini ja tõrvata. täna. esimesi kordi.

ja sina, jim. su arvuti hakkab sind jälle armastama. ma soovin, et mul oleks vanad msnilogid alles ja siis ma kopeeriks siia midagi toetavat, mida sina mulle ütlesid, kui minu vana arvuti mind vihkas.
 
Meenub, kuidas omal ajal sai öösiti monteeritud sellist saadet nagu "Suures plaanis". See oli betamontaaž muidugi, mitte arvuti. Igatahes umb. kella viie paiku hommikul võis mind näha Aktuaalse Kaamera toimetuse suvalise kirjutuslaua peal välja magamas (koju ei viitsinud enam minna:))
 
Jimi. Oh. Õudselt koloriitselt kirjeldasid. Pärastkunagi. Ma tahaks näha. Siis sa võid mulle näidata või viidata mõnele geograafilisele punktile, kus näidatakse. Mul oleks rõõm.
 
Postita kommentaar

<< Home