watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, juuni 06, 2005

 

drip 4 & #11

kui me theatrumi teatris olime koos kristo ja siretiga, siis saal oli väike ja musta värvi seintega, publik catwalk-lavale väga lähedal ja lavaelu ise nagu oranž-sinine goth-pitsitavnahkne unenä. vihmarabin kajas summutatult läbi madala lae ning rõskus oli seinte taga aimatav. vähemalt 3 inimesel (minul nende seas) korisesid kõhud kui laval oli vaikus ja ma mõtlesin, et äkki see oli õhurõhu ja -niiskuse ja kõige säärase pärast.
mulle väga meeldis Gombrowicz'i / Petersoni / vhk "Iwona, burgundi printsess".
nahk-korsettide ja kaame väljanägemise kontroll
(1)-(2)-(3)

.

vihmapilv hõljus majja sisse. (kes suured aknad lahti jättis?)
igal juhul seadis ta end #11 tuppa sisse.
kusjuures tema jutus ei olnud mitte üheski sõnas õigekirjaviga. melanhoor vihmapilv võib ilmselt grammatikaõpetusega lisaraha klientidelt välja teenida.

küll aga kerkis pilve tulekuga esile reeglistiku küsimus.
on eeldatav, et kui rajatakse bordell, siis hakatakse seal kokku lepitud reegleid painutama ja murdma, sest bordell iseenesest on niikuinii seaduse piiridest väljaspool seisev institutsioon.

mul on vaja konsulteeruda Madám Dakiga, et välja selgitada, mis saab lugude pikkusereeglist (min. 3 lk.) ja mis saab esialgu välja kuulutatud võistlusest.

peagi tuleb selgus.

.

kolmandates uudistes nii palju, et:

x i'm still an idiot for your poetry;

x ma saan fiktiivsetes maailmaruumides paremini hakkama kui reaalsetes;

x ma tahaksin hullult käia inimestega, aga ma ei oska nendega olla ja tegelikult olen ma halvem kui ma vahel eneseülendamiseks ette kujutan.

.

Comments:
konsulteerime. mul on juba ideid ka. mõnel sumedal soojal ööl räägime helesinises ruumis.
 
Postita kommentaar

<< Home