watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, juuni 07, 2005

 

suvi - sügis '04

ma hakkasin kuulama the walkmeni ja enne kui ma arugi sain oli kadunud suve romantika sisse pugenud ja siin on 4 pilti "maleva" teise (septembrikuise) võtteperioodi päevilt.
saaremaa.
-x-x-x-

kertu auto tagumisel istmel. teel sadamast kuressaare teatrimajja.
me elasime teatris, jah. see oli võluv.
-x-x-x-

kursavend jürgen ja karvased mikrofonid linnusekünka pikkade puude ja jope kapuutsi all.
-x-x-x-


jah, kõik olid rõõmsad, et taevas anarhiasse usutakse. merle jääger oli ka rõõmus.
-x-x-x-

marion loeb võtte ajal kooliraamatut.
mina, seevastu, ignoreerisin koolikohustusi ja umbes jõulude paiku keelas õpetaja mu novellilavastuse ära, sest see oli liiga toores olnud.
mina mõtlen, et see oli punk ja krambistav emotsioonipomm.
-x-x-x-

...ja käima läks järgmine album.

---------------------------------------------------
the walkmen [album] bows and arrows
---------------------------------------------------


Comments: Postita kommentaar

<< Home