watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, veebruar 23, 2005

 

mis on mis

viimastel päevadel on nihe tekkinud ja ma olen hakanud inimesi vajama. tunnen lausa, et mul on vaja näha inimesi. on vaja suhelda. ma isegi kardan neid vähem... vist.
võib-olla ma olen enda üksildusele silma hakanud vaatama, muud midagi. võib-olla...


ja midagi imelikku juhtus ka. paar ööd tagasi juhtus minu ja Caitlín Rebekah Kiernan-i vahel midagi halba. ma ei tea täpselt mis see oli, aga see andis päris selgesti tunda.
unenäotasandil juhtus meie kahe vahel mingi raks.
mul oli tunne, et ma käitusin temaga kuidagi valesti ja sain talt kuidagi rängalt karistada.
see tunne hakkab küll vaibuma, aga veel eile oli mul peas halb.
nagu keegi oleks mu alateadvusele haiget teinud.
aimatav ja hägune värk.
aga alateadvus oli häiritud. ja ma kartsin natuke aega miss Kiernan-i.
ja tema pahurat halli bloogi.

ma ei ole ju ühtegi tema teksti veel lugedagi jõudnud ja juba läks meil kisklemiseks.
ometi on just tema see inimene, kelle juurde ma oma blogimisaegade jooksul kõige rohkem linke suunanud olen.
oi, ma juba kibelen "Low Red Moon"-i lugemist.


.x:x.


& nüüd tuleb pateetiline osa, mida oleks parem ehk kirjutamata jätta.

see blogerdamine on nukravõitu tegevus.
ma nagu vahendaksin inimestele mõtteid, aga samas ei vahendaks ka, sest mul pole aimugi, kas keegi seda kõike üleüldse loebki.
keegi vahel vast ikka, aga siiski.
vahel ma ei tea, miks ma seda teen.
ja siis mulle meenub, kui hea meel mul on kui ma kellegi teise blogis uue sissekande leian. inimesed on kuidagi teistmoodi avameelsed selles keskkonnas. ja see on väga väga huvitav.
paljude inimeste blogid tõestavad ja kinnitavad seda, et inimene on inimene. ja inimene on üks glitch'e täis organite ja mõtete kogum.
see on liigutav, lohutav ja ilus, kui üks inimene näitab teisele, et "näe, sa ei olegi värdjas. mina olen ka selline. ja tegelikult on see päris äge, kas sa ei arva?"

jah. see on siiani mind kirjutamas hoidnud. maia teab, et ma olen tahtnud lõpetada.

igatahes on minu jutu mõte see, et minu arust oleks see väga soojendav kui selle blogi lugeja jätaks endast maha jälje ja ütleks, et "mina olin siin." ehk midagi enamatki.
siis ma tean, et ekraani taga on veel keegi.
ja ma ei sosista jaburusi ainult sellele vaiksele kuule, kes öösiti aknast sisse vaatab.

Comments:
daki oli siin, nagu sa tead. ma arvan, et sa tead. sest et mina ikka loen sind, jaa. ja viitan ka sulle kenasti. ja vb loeb tänu sellele siis veits rohkem inimesi sind. sa ju tead küll, et daki elab p2tiplikakaheksakommis. nagu monagi. :)
 
maiaolisiin, jimmike, maia oli ka. ehkki ta arvuti on katki ja ta on sunnit labori ja kirjutamistoa vahet jooksma, ikka ta loeb sind, jimmike. ja inimesed.. inimesed on head, jim. neid on vaja. palju on vaja. mitte palju inimesi vaid.. noh, nagu kogemusehulka.. neid on vaja väga. umbesnii. jim.. kui sul on vaja kellegagi jooma minna, siis helista mulle. kuigi joomine on halb, emme ütles mulle eile. või siis ma helistan sulle.. ja siis me ei lähe jooma vaid oleme niisama. sest ma ei taha üldse juua enam. teadküll. ole pai, jim.
 
ma ei taha ka juua enam üldse. liiga hedonistlik rituaal tänapäevaste aegade jaoks. peale viimast elvas-käiku otsustasin.
oh, ja daki... ma tean, kus sa elad... muhahahahaa! ole valmis õudusteks.
---
rõõm näha teie jälgi :) v-o on hiilijaid teisigi, kes praegu ilma minu teadmata siin ringi vaatamas käivad. tulgu nemadki sisse, ma ütlen. ma luban inimestel tossudega toas olla.
 
[dakimuahahaaatabka]: jaa, ma avastasin viite peale kommenteerimist;) aga üldiselt ma pidin ütlema, et mind valdas täiesti haige uudishimu teada saada, mis komment see oli, mis diliiditi. täitsa piinlik endal ka. aga uudishimu on sellist liiki, mis ei eelda ega vaja rahuldamist, sel juhul praegu. ausalt. aga noh, inimlikkus, mis teha.
 
katrinilt tuli kogemata siia 2 ühesugust kommi. aga ma ei teadnud, et kui ma diliidin, jääb sellest selline salapärane arm järele.
sa ootasid ehk midagi põnevamat, daki :)
---
tere, katrin! äge su jälgi siin näha.
 
mina olin siin.
 
Postita kommentaar

<< Home