watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, veebruar 21, 2005

 

the nothings

nõme ja piinlik aeg on, sest keegi varastas mu laptopi töölt ära ja nüüd ma ei saa kirjutada nii, nagu ma kirjutasin.
puhka rahus, räpptop.
jää palun vargale kurku kinni kui saad.

.

failidest back-up koopiate tegemine kuulub ehk maailma parimate ideede ladvikusse.
kui mu tekstid oleksid koos masinaga kaotsi läinud, oleks mu närvisüsteemis lühis tekkinud.

nii et tee palun sinagi enda kõige olulisematest failidest ruttu tagavarakoopiad.

homme hakkan vangivalvuriks.

Comments:
[daki oli siin, jälle]:
ohtead, ma just mõtlesin sellele. et mis saaks, kui ma ei saaks enam oma asju kätte. et kogu elu ju, jah, on siin selles vanas ja ragisevas kastis. ja osa ka flopide peal, mis ei avane teistes arvutites. ma arvan, et mõte selle arvuti õhkulendamisest kuulub ühtede mu hirmsamate mõtete hulka. oi. sügav äng tuli praegu hinge. mul on sust nii kahju.
 
/maia taas, kõige täiega/
jim, mul läks kõvaketas.. läks kõige kaduva teed. umbes nädal aega tagasi. minuarust see on ka õudselt nõme. õudselt nõme on see. aga peame vastu.
 
Postita kommentaar

<< Home