watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, mai 22, 2005

 

korraks mainin

paranoiasurin sees alates hetkest, mil "üks vastamata kõne" kinos peale läks ja hollywoodi punaste kiimalaternate alustel nahkdiivanitel klubitümmi saatel lärmama hakati.
peale-00:00-aegsetel linnatänavatel oli ka palju käralist ja uusi poeriideid kandvat noort rahvast.
rabe tunne oli sees. tundlik, nagu lõtv kitarrikeel.

aga see pole midagi hullu.
lihtsalt niisama on. mõtlesin, et korraks mainin.

nii et ma kaotan ennast literatuursetesse keskkondadesse nii palju kui saab.
mõtlen läbi teistsuguste peade.
see on tore.

-x-x-x-

saatke melobordell [at] yahoogroups [dot] com aadressile neid asju, mida te sinna saatma peaksite, aga ei saada.
ärge laske sellel üritusel õnnetuks jääda.

ja kui viitsid, siis the fade.

ma usun, et sa oled tore.


-----
Lisand 13:45:
5 päeva Melanhoorade Bordelli tähtajani!
-----

Comments:
ma emon niisama, ära pabista.
ma pole isegi melodramaatilises tujus.

"emoma" on üks kena väike väljend, mille ma ühelt psüühiliselt traumeeritud tüdrukult mõned päevad tagasi õppisin.
ta kritseldas suurde tuudulisse vihikusse lehekülgede kaupa mõtteridu ja rääkis, et kaine peaga ta tunneb samamoodi kirjutamise järele vajadust, ainult et siis ta hakkab kohe sinna otsa mõtlema, et "ma ei viitsi emoda praegu".

over not, out yes.
 
mina olen juba kahte lugu alustanud, aga jätnud lõpuridadeta, sest olen täiesti veendunud, et teen halba kirjandust. see bordell tuleb meil liiga ilus, ma kardan seda ära rikkuda. tähtaeg kattub btöö esitamise tähtajaga. ehk viimasel minutil teen midagi kolmandat. ja saadan meile.
 
Postita kommentaar

<< Home