watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, mai 06, 2005

 

15 halli lehekülge

täna tuli mere pealt väga paks ja hall pahvakas udu.
lihtsalt hakkas järsku hõljuma. tuli üle mere poolsete majade katuste siia ja keerles, nagu suits, akendest mööda.
ema arvas alguses, et tulekahju. vanaisa ütles kohe, et see on mere pealt tulnud udu. sest see oli liiga heledat värvi selleks, et põlemis-suits olla.
me tegin sellest pilti ka. jaak andis eile digika tagasi.



sellesama udu sees olen ma nüüd suurema osa päevast püüdnud päästa ühte 15-leheküljelist lugu. see pidi algul olema suur peatükk ja kõik, aga see on niivõrd halli sisikonnaga, et ei kõlba vist isegi novelliks. õudne. halb on olla ja ma ei taha seda enam näha.
aga see pidigi ju niiviisi käima. kirjutad 1000 lehekülge halli sitta ja alles siis hakkab udu kaduma ja värvid tähemärkide seest välja nõrguma.
kirjutad 2 romaani valmis, paned need põlema ja hakkad päris kirjanikuks.

aga mul on kahju sellest tekstist. mul on kahju sellest ajast ja vaevast ja kangetest kontidest.

Comments:
aga vähemalt ei ole sa nagu mõned eesti kirjanikud (ei hakka siin tamsaaret ja tuglast maha tegema st nimesid ei nimeta), kes ei saand aru, et nede tekst hall.
sina saad aru, et areneda tuleb, mitte nagu mõni mees arvab, et MINA OLENGI KIRJANIK (või siis mõni kõusaare naine).
olen eriti õel.
kibestunud.
kade.
tõekuulutaja!
 
see pilt on nagu minu aknast võetud. jah, samasugune maja. ainult kui udu välja arvata. maja on sama. liivakast on sama.
 
loteliisa//

ma arvan, et ma olen aastakümnete kaugusel tammsaare ja tuglase mastaabiga tegelastest. ja nende tasemetest.
nemad on hiiglased. mina olen väike putukas. kartulimardikas kusagil rajoonimaja keldris.

ja "kirjanik" on väga suur tiitel. ma ei tea, millal ma hakkan julgema seda endale omistada. tõesti.

ma olen täpp.


daki//

ma ei teadnud, et tartus selliseid maju on.
neid kõrgeid punaseid maju.
mulle nii meeldivad need.
aga ise elan ma sellises väikeses ja hallis, nagu see parempoolne seal udupildi peal.
 
oi, see on punane? ma vaatasin, et hall. mul on naabermaja suhteliselt kõrge ja hall. ma ise elan väiksemas ja mitte hallis, vaid rohelises. aga see võiks vabalt ka hall olla, see on juba sellist tüüpi maja.
 
Postita kommentaar

<< Home