watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, mai 08, 2005

 

tragöödiat, komöödiat, linke nendeni

.

"I really believe it's the moments we can't talk about that become the rest of our lives. It's the moments we cannot process by telling a story that destroy us in the end."

The Observer (Sunday May 8, 2005)


see on hea lugu Chuckiga ja Chuckist, eriti inimestele, kes temast veel eriti midagi ei tea.

.

eilne cat sex interruptuse stseen lõppes sellega, et ema pesi kassi ära (sest ta oli ila täis) ja siis Kiti hüppas mu teki peale sel ajal kui ma arvuti taga olin ning vahtis mind väga õnnetu ja pisikese näoga oma märja sorakil karvakasuka seest.
ja kui ma lõpuks pöördusin ta poole, et teada saada, milles asi, astus ta paari sammuga minu juurde ja hammustas mu kätt.

täna käib kräunudes ringi ja viskab mulle aeg-ajalt etteheitvaid pilke.

.

ja ära jäta ennast taevalanguse kartja sõnadest ilma.
vaat, kus reaalsus kadus.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cat power [album] you are free
--- mille jaak mulle eile kinkis. aitäh, jaak. nii nii hea.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Comments:
aitäh selle lingi eest. chuckiga ja chuckist. see oli õige asi tänasesse päeva.
 
Postita kommentaar

<< Home