watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, mai 11, 2005

 

peale etendust & bordellivärk ka

peale etendust tuli komisjon lava juurde ja surus kätt ja läks ära.
siis ma valasin tehnikarõdul topsi sisse veini ja nele ütles "ohoh" ja lubas mulle hiljem midagi öelda.
siis pisteti põranda-avast roosa vihmavari üles, lisandkirjaga:
"jimi!
me ei
jaksanud
sind
oodata

(etteheide!)"

aitäh, maia ja karolin. ma hakkan sellega moodne välja nägema suvevihmases tallinna citys.

siis võttis karl mind pakiraami peale ja me hakkasime polymerist jaagu poole sõitma, jaak sealsamas meie kõrval oma uhke käikudega rattaga. jaak tegi sõites isegi suitsu.
jah, ja minul oli ühes käes veinitops ja lihapirukas. teine käsi oli karli ümber. külg-ees istusin. mitte kaksiraksi.
pärast vaatasin, et t-särgi peal oli paar veiniplekki. karl pani ju üle äärekivide vahepeal.

jaagu pool sai huumorit ja skisofreeniajuttu ja pulmajuttu.
karl kavatseb teha nädalased pulmad, kui ta abiellub. kusagil talus. niiviisi, et kõik on seal ja ei pea aja peale ära minema.
karl rääkis "kurbuse sümfooniast" ka. poola helilooja ii maailmasõja järgne sümfoonia.


-x-x-x-


melanhoorade bordell.
taevalanguse kartja, tead sa, ma mõtlesin, et ma kirjutan sinu nime nende sutenööride järele sulgudesse, aga mõtlesin ikkagi ümber, sest ma kardan, et see oleks raiskamine. sa oleksid meesmelanhoorana natuke suurem tõmbenumber, ma usun, sest meeshoorad on ju defitsiidid.
ma ei tahaks näha, kuidas sa oma potensiaali täiel määral kasutamata jätad.

Daki novellivõistluse idee meeldib mulle väga.
paistab, et huvi on ka, nii et nüüd jääb üle veel reeglid ja tähtajad paika panna ja siis hakkab pihta.
pärast paneme need kõik kusagile nähtavasse kohta üles ja naerame/nutame. maia saab neid enda seinale kleepida, kui need talle meeldivad. v-o esitame lugude kogumiku kultuurkapitalile, et päris melanhoorade bordelli rajamiseks toetusrahasid saada.

hakake ennast juba vaikselt mukkima.

---------------------------------------------------------
juana molina [peaaegu kogu album] tres cosas
---------------------------------------------------------


Comments:
JAA! JAA! JAA! (madalal basshäälel, soovitavalt taustaks meeskoor.)
 
tglt. olgem konstruktiivsed. paneme reeglid paika, kui me mõlemad satume emeseni, eksju. juba ootan. ja ma arvan, et roosa vihmavari on _väga funk_. võiks öelda, et glämm lausa ehk.
 
Alguses peaks muidugi mingi kõikehõlmav elumõtteteema olema, või me kavatseme olla more advanced melanhoorad? Mis te arvate?
 
mille alguses?
iga novelli alguses?
või eeskirjade alguses?
ma ei saanud täpselt aru.
 
algus on algus on algus.
Kõikehõlmav.

Tegelikult ma mõtlesin esimest teemat.
 
Postita kommentaar

<< Home