watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

neljapäev, mai 05, 2005

 

vihik #10

selle postituse lõpus on kirjas, miks me sassiga paar päeva tagasi vihikut otsisime.

täna oli võttepäev. meil on koolis ülesanne teha ühest kursakaaslasest 5-7 minutiline dokumentaalfilm. loosi tahtel tekkisid väga must-huumor-tüüpi paarid.
üks tüdruk teeb ühest poisist, kelle südant ta umbes aasta aega veristas.
see sama poiss teeb ühest tüdrukust, kes mind natuke veristama juhtus.
ja mina teen mihust, kelle hobiks on minu kompamine, jälgimine ja seksuaalsete orientatsioonide uuringute raames hooti hulluks minemine.

joonas oli operaator ja me panime kõik endale triiksärgid selga ja tegime härrasmeheõpetus-kokasaate. materjali tuli kokku üle tunni ja pärleid sadas klõbinal vastu ühikatoa põrandat.
nüüd jääb üle veel tunni aja muundamine seitsmeks minutiks.
(ja tegelikult ma pean veel ühe muusikalise etteaste koolis üles võtma. mihu ei tea sellest ise midagi. linastusel saab teada.)

.

ja nüüd vihikust.

me otsisime sassiga kõige uuemat vihikut sel rõõmustaval põhjusel, et meie mõlema novellid avaldati seal.
sassi novelli pealkiri on "valentin 2000";
minu - jimi - novelli pealkiri on "viivikal mürk neelatud".
ma räägin praegu vihiku 10. osast, mille alapealkiri on "noori autoreid 2005".
seal on lisaks minu ja sassi lugudele veel chalice'i ja ultramelanhooli robert kurvitza luulesõnu ja veel tekste tekste tekste.
nii et kui sa mõtled, et äkki oleks huvitav lugeda, püüa see raamatupoest üles leida. meie sassiga ei leidnud.

Comments:
Sa tead juba, Jimi, mis tunne mul tekkis sellega seoses, et su lugu on seal sees. Ma enam ei ütle seda ka. Aga ma ostan ta muidugi, kui aeg on selleks küps.

Sa, Jimi, vaata kevade järele ringi ka. Pärast tule mulle külla, joome teed. Kui eksamid ja filmid on tehtud näiteks. Ehkki need ei saa vist niipea otsa. Päris otsa. Siis nende ajal, vahepeal.
 
tahan ka. tahan ka neid tekste tekste tekste.
 
Postita kommentaar

<< Home