watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

laupäev, juuni 18, 2005

 

kahju väikesest päevast

ma pidin täna hommikul rändama pedasaare nimelisele asustamata maamügarale, sest seal tähistatakse virko sünnipäeva.
aga.
ma ärkasin äratuse peale kell 8 ja mõtlesin, et miks ma nii vara? ja siis ma sättisin telefonikella 11:11-ks piiksuma.
puhtalt sellepärast, et see tundus lahe kellaaeg olevat.

tähendab, ma ärkasin üles ja sain aja reeglitest valesti aru.
ma ei saanud aru, et buss väljub tegelikult kell 10 kullo kultuurikeskuse eest ja et mind ei hakka seal bussis olema kui ma kell 11:11 ärkan.

ja täna ongi olnud kurb väike päev.
võtsin hambakliinikust proteesiliimi, et ukule soome saata.
koristasin oma tolmuse nurga ära.
kõik. ongi hilisõhtu.

.

homme hommikul lähen ise ka saarele.
kahju ainult, et öösel murututtide otsas magada ei saa.

ma ei taha ühtegi päeva niiviisi tuulele loovutada.

Comments:
asjassepuutumatu kommentaar. et see z-elektripaber on minu arust väga šeff. see z-täht seal on just nagu... eriti tugev noh.

aga päevadest... ära muretse. tuulele loovutatud päevad on nagu... ohverdused jumalatele. tead küll, neitsid'n'stuff. võta seda nii. et paratamatus ja tuleb tulevikus kasuks.
 
Ja muidu sa poleks ju saanud Ukule proteesiliimi Soome saata?
 
daki//

hea küll, ma võtan neid kui ohverdusi. parem need kui neitsid.
aga z on vist tõesti täitsa omal kohal.


maia//

siis oleks ilmselt keegi teine liimiga tegelenud, aga mina oleksin abistamise heaolutundest ilma jäänud. tõsi, tõsi.


.
igatahes, ma käisin seal saarel täna ära ja hea väsinud tunne on olla. nagu käbipuru oleks silmas, aga mitte halvas mõttes.
 
Postita kommentaar

<< Home