watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, juuni 22, 2005

 

laulud suvest ja sellest, mis võiks olla

ma tajun, et siin lehel on viimastel aegadel igav ja mu spider-sense annab mulle vihjeid lähitulevikus aset leidva kohta.

mul on tunne, et ma hakkan varsti ära kaduma.
mul on tunne, et mul on praegu 27. kuupäevani sõber S.-i korteri võtmed, kus osaliselt saab juba kadumist käivitada.
ja mul on tunne, et varsti läheb asjaks, sest muidu ma võiksin lihtsalt lamada ja lae poole vaadata. oodata, kuni see mulle peale kukub ja kõik läbi saab.
niimoodi, et erilist mõtet kogu sellel asjal polnudki.
kogu sellel elu asjal, ma mõtlen.

.

täna nägin "bätmäni". vägev oli. hämar.
ja pangakaardi jätsin cc plaza pangaautomaadile mälestuseks.
10 päeva pärast annab tagasi.

ja täna käisime margusega "naist mustas" kaemas ja draamateater tundus tühi.
nagu kõik peale lutsepa ja suka jookseksid suvistel rohuväljadel ja sinise taeva all ringi nii, et tuul käib riietest läbi, aga haigeks ei jää.
publiku aplaus oli vägevaim, mille tunnistajaks ma eales olnud olen.
mis on veider, sest ma ei tajunud seal atmosfääri enne lõpuminuteid.
"nm" oli õhkkonna poolest sama tühi kui teatrimaja ise. aga sukk ja lutsepp olid hirmhead. austus, austus. ilma naljata.

kui ma margust balti jaama saatsin, siis laial tänaval oli õhus - jah, seesama, nagu ikka - loomade farm.

.

ja maia juures oli eile kaunis.
ma tahtsin sinna endale ühe suure sigari kaasa osta, et saaks ühe noore lõpetajapreili juurest teise juurde jalutada ja targutada, rääkida elust ja tulevikust.
aga sigariost jäi hilja peale ja jäigi üldse ära.

tegin ühe ilusa pildi.

.

need blogimõtted pole ilmselt suvel enam nii köitvad, sest õueõhus on palju põnevam hullus.
aga teid ma loen.
teil ma olen nagu narkar süstla otsas.
teid, süstlaid, on kokku 4.
ja teie olete mulle sama köitvad kui need suvised hilised õued.


----------------------------------------
xiu xiu - little panda mcelroy
----------------------------------------

Comments:
...
mõtted saavad suvel endale igaviku sooja kuue selga.ka siis kui me seda ise sinna ei pane,kui ma proovime meelega varrukast mööda lasta ja nööpe unustada.
..

*miks jäätee ei ole olemas?*

..
kõndides ja tundes,kuidas roheline maailm meie elus on nii suur soojal ajal ja lilled nii lõhnavad.ja inimesed nii olematud,sest päike toob naeratuse,mis annab tema tunde,mitte nende inimeste.ei,suvi on hea.ja päike on hea.ja inimesed on reaalsed.aga see on teistmoodi.
..
muusika tunnet..
 
neli, ütlesid. fantastikuid on seitse. samas on see kena sinust. sest siis saame me igaüks mõelda, et äkki ma olen ka üks see heroiin. või nii.
 
Postita kommentaar

<< Home