watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, juuni 20, 2005

 

uus peale saart

värske metsaõhu ja meretuule väsimus on sees.

kui ma hommikul sadama poole teele asusin, olin ma ainuke inimene tellitud reisibussis.
aga tagasi tuli meid sealt terve kari. õhtul ja sama bussiga. siis oli juba teine tunne sees.
rõõmsad ja ulakad looduse lapsed olime siis.

metsik loodus teeb head.
istuge puupakkudel, küpsetage midagi. jooge topsist või kruusist veini, kalja.
astuge oksadest krabiseval sammalmaal kuivanud puude rägastikus.
tehke murtud puutoigastega mõõgavõitlust. (mul on sellest nüüd pea tiba katki, aga mis siis? ise hakkasin maritiga tõmblema keset metsas ekslemist.)

ah, mis siin seletada.
kes ei teaks, et vahel annab metsistumine tahet, jõudu. uut lootust.
elu ja nii.

mul on üks viga veel, millest ma vist kirjutanud ei ole.
mul on nii, et ma ise viitsin sellistesse kohtadesse minna alles siis kui ma juba kohal olen.
teisisõnu, mul on peaaegu alati raske ennast harjumuspärasest keskkonnast välja tirida.
ma jonnin iseendale vastu.
sellest tekkis ka see 11:11 olukord. mina kavaldas minu üle.
dr jekyll & mr hyde.
jack & tyler.
see on see teema, et karjud iseendale: "lase lihtsalt lahti!" ja siis jonnid kohe iseendale vastu ka.

.

mul oli just veider elamus.
vaatasin emaga "monster's ball"-i soome neljandalt.
seal on üks harukordselt pikk seks-stseen ja täna oli esimene kord, kui selline asi ilma vanemlikku piinlikkust peletavate kommentaarideta üle sai elatud. rahulik, mõtlik vaikus oli.
peaaegu tõsiseltvõetav filmi vaatamise õhkkond.
& ma ei taha rääkida, mis juhtus ükskord kui mind "eyes wide shut"-i vaatamast tabati.

"monster's ball" on väga hea film. raskekaaluline, nagu must raudtellis.
ema ütles ühel hetkel, et: "tead, mis huvitava asja ma praegu just avastasin? kui filmis tahetakse sinu tähelepanu mingi tegelase peale juhtida, siis ülejäänud pilt läheb selliseks uduseks... nagu märg kaamera. kas see ongi meelega nii tehtud või?" mina: "jah." mum: "ma arvasin, et see oli operaatori näpukas."
inimesed, kes ei tegele filmitehnika ega dramaturgiaga ütlevad vahel selliseid asju.
ootamatuid asju. vahel naljakaid, vahel ärritavaid asju.

ja nüüd ma jõudsin ringiga kõikide suhtlusvõimeliste inimesteni.
sest nad ütlevad vahel ootamatuid asju.
ja vahel naljakaid. ja vahel ärritavaid asju.

.
.
öö
.

Comments:
ei pääse sa kuskile neist asjust, mida inimesed ütlevad. vahest ärritavaid ja vahest mitte. sellised me, inimesed, juba oleme.
 
Postita kommentaar

<< Home