watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, juuli 12, 2005

 

kodus elamise eripärad

köögiraadiol murdus antenn ära.
antenn on nüüd kellegi poolt asendatud kahvliga.
kahvliga.

ja eile öösel ma hakkasin seda Caitlin R. Kiernani romaani lõpuks lugema, kus on naine nimega Narcissa Snow.
hirmus ja sünge raamat, aga mis juhtus?
ülemise korruse vanaldane paar... armatses... pikalt-laialt umbes kolmveerand tundi järjest. ja hiljem veel korra.
tegelikult võis proual lihtsalt halb enesetunne olla. emb-kumb.
nad on toredad inimesed. naine alati naeratab mulle kui ma teda trepikojas näen. mees on reibas ja asjalik.
neil on kaks täiskasvanud poega, kellest üks sõidab nüüd taksot.

aga olenemata sellest, kas neil oli seal üleval väga hea või väga halb, oli mul piinlik, et ema minuga samas toas telekat vaatas, peaaegu ilma helita.

---

"For the first three hours after you get up,
people can tell if you've got a broken heart or not."

-Pat Cadigan

Comments:
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
meie köögiraadiol murdus antenn ära. ma asendasin selle traadiga. nüüd mõtlen, et ehk paneks ka kahvli. et jim saaks kunagi, kui ta mulle poole kuue pelmeenidega külla tuleb, kirjutada, et daki juures on köögiraadio antenn asendatud kahvliga.
kahvliga.

ma teeks seda küll aind sinu pärast :)
seksivad pronksakad vanainimesed aga on... hmm. ei leiagi sõna. õõvastavad.
 
Daki, kas sa tahad vanainimestele seksi ära keelata? Ma ei usu sinult sellist sallimatust:)
 
vaidlen siinkohal

sa ju ei näe neid armatsemas...

igasugune õrnutsemine ükskõik mis vanuses on ilus...
 
õõvastav on, jah, karm.
ära pane bänni peale, Daki :)
nad on krapsakad 50-60-vahelised härra ja proua.

ja maailma vajabki rohkem õrnutsemist, aga psühho-hämarad raamatuleheküljed ja naabritädi mõnud sobivad halvasti kokku.
 
Olgem ikka ausad. Seks on ilus ja nauditav ainult noorte inimeste vahel.

Keskealistel ja vanematel on palju muid naudinguid, millega oma elu sisustada.
 
Ah, olgem ausad, teatud vanuses oli mõte suudlemisestki... veidi tülgastav. Kuid nüüd, praegu on hoopis teisiti.
Ise mõtlen, et kui ületan kunagi viiskümne piiri, siis vähemasti mina pole küll päri leppima vaid platoonilise osaga armastusest.
Eks igatsen lähedust ja puudutusi, soojust enda vastas sama palju edasi. Ja kes võtab õiguse öelda, et nõnda on vulgaarne?
 
Postita kommentaar

<< Home