watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, juuli 05, 2005

 

x..x


Comments:
kui kaua kaua vaadata,hakkab miski sulle sealt vastu vaatama.midagi,mis on teiselpool,aga peegeldub sinust endast.mis on värviline,kuid jätab must-valge mulje.
tekib küsimus:kui vangis sa end siin tunned.sest piire seades me ei saagi muudmoodi end tunda.hetkel toas olles,võib saabuda samasugune effekt.hiilida mööda?kes suudaks seda.kes?
..
kui oled eemal,hakkad igatsema.siis saadki tagasi tulla,muuta midagi.tuua kaasa uut.vana jääb alles.tagasitulek ei tohi olla sundus,vaid siiras soov.tunne,et selles on vabadus.tunne,et selles ei ole piire.tunne..
..
sooje tuule päikesenaeratusega...


*rohelist teed sidruniga*
 
butterfly...
see on hea mõte sul tagasitulekust. sellised tagasitulekud võivad olla head. daki eelistab minemisi tagasitulekutele, sest viimased toovad vahel/enamasti endaga midagi hirmsat kaasa.

näis veel.
just lõpetasin ühe rohelise tee. sidrunita, küll, aga siiski.
 
tead, tänu sellele, et ma vaatasin seda enne magama jäämist/minemist, nägin ma unes, et ma olin kosmonaut ja lendasin kosmosesse tähti parandama, mis olid samasugused kandilised valged täpsid mustal taustal. ja ma sain neid liigutada oma suva kohaselt ja nende taga põles pirn, mida ma pidin vahetama. ehk siis mu unes oligi täpselt nii, nagu ma olen koguaeg arvanud - et tähed on tegelikult augud mustas riides.

haa!
 
kujutasin ette, kuidas see olla võis.
ja klappis.

nii saab olla küll :)
 
Postita kommentaar

<< Home