watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, juuli 10, 2005

 

vähem tõprust, rohkem sõprust.

.
ma olen tropp, sest ma ei kannata seda, kui inimesed uste paukudes minema marsivad ja edasisi sõnu kuulamast keelduvad. pisarad silmis, nahk punane.
see on teiste suhtes ebaaus, kui teised on sõbrad ja kui teised hoolivad.
sellegipoolest tegin ma ise peaaegu nii.

ma oleksin pidanud selgitama, miks ma ära kadusin. aga salapäratsemisel on võlu. väga tihti juhtub nii, et sellele ei saa vastu panna.
aga. mul on põhjus, miks ma vits-vette-moel kaduda ei tohi.
ja sellepärast, et ma oma põhjusest kinni ei hoidnud, olengi ma tropp.

liigume edasi.

-x-x-x-

mis ma läinud päevad tegin.
kirjutasin päevad läbi.
päris maailm jõudis naljakaks muutuda.
ja kuna ma kasutasin mõtteid rohkem kui ülejäänud keha, hakkas olema nii, et mu pea tahtis magada, aga kehal polnud põhjust. ja nii ma lesisingi voodis ja vaatasin, kuidas päike tõusis ja kuidas kõrged punased majad said öö varjust välja liueldes värvid tagasi.

nüüd ma panin paberile pausi. mu kondid lähevad pooleks kui ma praegu jätkan.
hingetõmme.

eile mind viidi majast välja, sest Lenny Kravitz oli. mul oli järg kalendri pealt ära kadunud ja nii oligi, et telefon helises ja Elva poiss ja tüdruk olid all.
Lenny... Merilin viis mind Lennyle.
ja see energia, mis lava ja publiku vahel sooja auru pilvena helendas oli nii plusstugev, et me oleksime võinud kosmosesüstikut jõustada.
see oligi electric church ja seal olid helihingelised muusikud.

.

ma arvan ma arvan, et me tahme ka tahme ka
saada suurteks ja tugevateks; olla samas väiksed ja armsad.
.

see pole isegi mingi uus algus sellele päevikule.
ma üritan öelda, et ma püüan olla vähem üks asshole.

Comments:

me ei suuda olla alati need,keda me enda silmis tahame endast näha.
ja vahel,vahel lihtsalt ei saa teha muud,kui minna ja prõmmida ust.isegi kui me ei taha seda.hetke ajel võime teha kõike,mida me muidu ei tee.seda ei saa endale ega teistele pahaks panna,see on meie loomulikkus,mida me oleme instinktide keerises alles jätnud.ära ole pahane enda peale!

..
lenny olevat olnud lahe.ja seda on hea kuulda,et said selle tunde ka endasse.häid muusikaelamusi tuleb endas kasvatada ja alles hoida ning anda neile võimaluse ka lennata.
..

*siiani ei suuda end rohelisest teest lahutada*
 
Selle sinu kõige viimase lause peale tuli mulle meelde üks Jürgen Rooste lause kuskilt intervjuust... "Noh olgu, ma olen ka jobu, aga katsume olla vähem jobud"...

Aga ära kaduda mingiks hetkeks on tõsiselt vägev. Seda on vaja iseendale...ja tõenäoliselt on see mõnikord ka ümberkaudsetele vajalik...:)
 
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
ma tahan suuta olla igal ajal see, keda ma enda silmis endast näha tahan.

aitäh paide eest. (jah, selle linna.)

vead käivad inimlikkuse juurde, teatakse rääkida.
aga ma arvan, et see ongi inimese suurim viga. see, et ta vigane on.
 
ma tahaks mitte olla vangla iseendale
 
see on kaunis lause ja kaunis soov.
ma arvan, et seda on võimalik täide ka viia, sest kes on sinu võimekaim talitseja?
sina ise.
 
Postita kommentaar

<< Home