watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, juuli 05, 2005

 

täpid

see koht on muutlik.
tegelikult peaksid blogid tekitama mingi uue tasandi sõpruskonna, kommuuni.
ja ongi tekitanud. ma pean teid lugema. nüüd lausa pean juba.

aga see koht siin ajab küll üksik-kongi tunde peale.
ma keerutan siin lolliks ennast, vahel.

.
ega ma ei lahku.
lihtsalt, hoian eemale või kirjutan teistmoodi. 2 varianti.
oleneb sellest, kas see ühemehekambri tunne jääb või läheb.

aga õues on suvi. sinine taevas, vahel täiesti pilvitu. ja päike, nagu tulisust kärav silm.

Comments:
millest sa räägid? mis üksikkong? ma arvan, et peale selliste steitmentide tegemist peaksid sa neid natuke põhjendama... et mis mõttes üksikkong? kas selles mõttes, et inimesi käib vähe või kommenteeritakse vähe või _sinu sees_ on üksikkong?

oioi, jim. ära kao. siis ma pean jälle ju tln-sse tulema ja ütlema sulle näiteks krahli ees, et sa tead küll, mis sa tegema pead. jälle pead kirjutama. ükskord näiteks oli nii.

aga ma tunnetan ka seda kommuuni, ma _pean_ sind lugema, kui sa ei kirjuta, on _tühi_, mõistad?
 
gotcha, babe.

lahtiste otsade jätmine sellistel puhkudel on koletu, ma tean.

ma mõtlesin siinpuhul pigem seda, et ma muudkui laterdan ja laterdan ja siis ühel hetkel on selline tunne, nagu räägiks seltskonnas, kus keegi sind tegelikult ei kuula.
ja siis tuleb hullukambri tunne.
pehmed seinad ja kõik. nagu vaimuhaiglas ikka.

a see on vahel.
nõme, ma tean. veidi piinlik ka.
 
oh, eks me kõik tunne seda, et räägid ja su hääl ei kostu üldisest mürast üle.

aga alati on toa teises nurgas häbeliku pilguga vaikiv inimene (ükskõik, mis soost siis), kes sind pilku aeg-ajalt maha lüües andunult kuulab, aga sina ei pane teda tähele, sest üritad end kõrgemale sirutada ja kõvemini rääkida, et need kõik teised ka sind kuulaks ja sa proovid ja proovid

ja see, kes sind koguaeg on kuulanud, muutub aina kurvemaks ja kurvemaks ja

ok, that must be gibberish now.
 
Ma ei tea kas blogid saavadki olla niisama aktiivsed kui näiteks foorumid, on need ju ikka inimese isiklikud mõttetoad.

Ja kas on alati vaja et meie mõtted leiaksid vastupeegelduse ... mõned mõtted tahavad lihtsalt leida väljapääsu sõnadesse ja juba selle väljapääsu andmine on iseeneses väärtus.

Aga kas see on tuba või üksikkong ? Ehk sõltub kõik sellest kui suur on selle toa aken maailmasse.
 
ramloff//

väga õigesti ütlesid.
panid märkamatuks jäänud nurga alt mõtlema ja see on hea.

aken on määrava tõepoolest tähtsusega...


daki//

ma loodan, et sellel nurgas istujal tuleb tantsutuju sisse.
 
Postita kommentaar

<< Home