watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, juuli 20, 2005

 

neetud ilu.

"Life is what u make it, nigga."
nii räppis Nas.

ja Ramloff teab rahu olulisust. või mis olulisust? rahu ongi kõik, mida vaja. seega on mõttetu rahule mingit väärtust omistada. rahule kuulub terve väärtuse võimalik määr. rahule kuulub kõik, sest ta on kõik, mida vaja.

rahust algab see elu, mida sa kujundada tahad.
mida sa kujundada suudad, saad, nagu tahad. nagu vajad.

miks ma siis luban end tasakaalust välja viia?
Lucifer was beautiful before he sinned.
sellepärast.
minu lemmikraamatukangelased on muljutud inimesed. murdunud tüübid, kellest ma aru saan. jah, neist immitseb seda siirupit, millest ma ennist rääkisin.
Saatana ilu kisub mind allapoole tagasi ja vahel ma lähen
vahel ma kuradi lähen. see on kohutav. ja aeg-ajalt see meeldib mulle. see teekond alla. see must surisemine, mis seal allpool sisse hingub.
miks?
sest mulle meeldib ilu.
kuidas loobuda ilust?
ilma iluta mul ei ole midagi.

kui John Frusciante narkomaanina elusalt mädanes, rääkis ta ilust.
et ta näeb ainult ilu. tohutut ilu. kohutavalt palju ilu.
heroiin. tema sees oli heroiin ja ta lagunes selle nõelkäte vahel. peale maha jätmist ja ümberehitust on John Frusciantel teistsugune nägu. füüsiliselt teistsugune nägu. vaimselt, kahtlemata, ka. ta pidavat ikka veel kummitusi nägema.
kunagi tegi ta vaimudele süüa. vaimud tulid külla ja John tegi neile süüa.

ma saan aru, mis ta rääkis oma heroiiniuimas; sellest ilu osast.
heroiin - isegi selle aine nimi on kõrgelennuliselt veetlev. õilis, kuidagi. ilus.
aga heroiin lagundab organismi, nagu eimiski muu hape.
ainulaadselt hävinguline vedelik.

mul on kahju, et ma neetud iluga mängida tahan.
nagu tulega. mul on kahju.
miks see nii kütkestav on?
Lucifer was beautiful before he sinned.

oleks lihtsam, oleks, kui kõige kohutavam olevus - see kõigeõelam - oleks olnud kole.
kui nimesse 'Lucifer' ei oleks sisse kirjutatud 'ilu'.

ma tõesti tahan, et kõik oleks lihtne.
öeldakse, et "elu ei peagi lihtne olema" või et "kes ütles, et elu peab lihtne olema?"
aga keegi ei öelnudki. keegi polegi kunagi öelnud.
ma lihtsalt tahan.. tahan.. et kõik oleks lihtne.
et kirjutada oleks lihtne.
et kannatusi ei oleks. mitte kellelgi.
et oleks kestev õndsus ja lõppematu heaolu.
eufoorialained. ekstaatika. ekviliibrium.

lihtsus algab rahust.
aga Lucifer was beautiful before he sinned. endiselt.
ja ma vajan ilu.
ja ma vajan eriliselt siirupit immitsevate inimeste ilu, sest ma mõistan neid ja me oleme sama.
nad oskavad olla head.
nad teavad vägivalla värvi, lõhna, maitset ja temperatuuri.
vägivald lõhnab, nagu kohutav elu.
vägivalla temperatuur on söövitavalt kõrvetav ja kristallkülm.

lõpuks see tapab kõik. nagu heroiin tapab lõpuks kõik. nagu Lucifer tapab lõpuks kõik.
["Lucifer" means "Light-Bringer" or "Day Star"]

ma loodan, et ma pole surmaringis.
suremas, kindlasti, aga sa ju saad aru, mida ma mõtlen.

------------
Nirvana
------------


Comments:
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
enese alalhoiuinstinktid tembeldavad kõik katkise halvaks ja peidavad enda augud enda eest ära. sest tugevamad jäävad ellu..
aga aukudest näebki rohkem. rohkem ilu ka.
rohkem seda ka, mis ärritab.

ja tegelikult on elu lihtne.
 
...
koristades ma mõtlesin sellele ja selle tegevuse käigus ma surin. ma nägin,kuidas teised tulid koju ja leidsid eest korrastatud toad. ja minu voodis magamast. kuni märkasid, et ma ei hinga. sest asend oli imelik. ja kiri: ma ei
tea midagi. ei oska olla.
ma ei tahtnud kära tekitada, tahtsin selle kuidagi vaikselt korda teha. hiljem selgus, et ma ei pannud ise tähelegi, kuidas ma olin end sinnani viinud. see oli tulnud ise, see suremine. vist läbi tablettide. kuid ma olin seda teinud loomulikult. mõtlemata.sest nii see käibki. sa lähed sellele teele, seal ei ole seda siinset karmi loogikat ega reeglipärasust. see oli vabanemine. haiglas ma ei saanud aru, miks kõik nii paaniliselt minu ümber sagivad. miks need psühholoogid tahavad mu vanematega rääkida, ma keelasin selle ära. see on siiski minu enda elu. minu enda tegemised. ja miks mu sõbrad kutsusid mu endise tüdruku minu juurde. kes rääkis mulle imelikku juttu. mida nad küll teevad. ja ma tahtsin koju. inimesed teevad mind närviliseks.

..
paranoia viibib ikka meie juures.ka ilu-see ilu,mida ei saa sõnadessa panna.see ilus,millest John laulis.see ilu,mida Sina otsid.see ilu,mis on Sinu juures.
rahu...jah,rahu on see,mis meie hing vajab.rahu annab palju.kui sa oskad seda tunnetada.oskad.
kõike on vahel nii palju,et selles millegi konkreetse tajumine on raske.aga..tunnetamine.tunnetamises on siiski midagi enamat.tunneta...
..
*joo teed.kirjuta-ära otsi sõnu.nad on olemas.kirjuta-ja tunne vabadust.*
..

team sleep_team sleep_
 
...öelda vaid danke schön.

ja rohkem valu ainult massohistidele.

oh, te armidega kaaspõrnikad.
 
Postita kommentaar

<< Home