watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

neljapäev, juuli 14, 2005

 

shopdrop.

ma ostsin endale täna valge t-särgi, kus on vana roosa ameerika auto ja tekst: LOVE MUSCLE (kusjuures O asemel on süda).

mulle tuleb selle perversse sõnapaariga meelde see koht "American Beauty"st, kus Lester küsib õrnalt-sõbralikult naeratades oma tütre sõbrannalt: "You like... muscles?"

muie venib suule, midagi pole teha.

ma ostsin veel ilusa väikese väljaande Graham Greene'i "The Quiet American"ist ka.

Mirell julges minuga lõpuks ometi rääkida.
ta kipub mind nägema tihti, aga täna oli esimene kord kui ta mind peatada söandas.
ja me rääkisime sellest, kuidas me mõlemad oma kodudest lahkuda kardame, sest vanemad on vahetevahel liiga psühhod, et ilma meieta hakama saada.

---

"Your supermarket Jesus comes with smiles and lies."

I am X - This Will Make You Love Again

Comments:
Miks lugeda raamatut, kui saab vaadata romaanil põhinevat filmi :)
 
ma palun teid... :)

selle filmi ma vaatan üks päev üle.
aga seda raamatut ma võiks emmata iga päev.
Graham kirjutas ilusalt.
 
Postita kommentaar

<< Home