watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, juuli 24, 2005

 

/vamos

et vaigistada katkioleku imetluse halvasti väljendatud teema:
destruktsionist ma ei ole.
aga mulle tundub, et headus ja kurjus on ühe lõhestatud terviku 2 poolust, mis millegipärast ei taha siin maailmas kokku tagasi sulanduda, vaid põrkuvad selle asemel kokku, nagu kaks kõva metallitükki.
ma arvan, et koos nad oleksid vägev ühtsus, ühtlus.
mateeria ja/või energia, mis oleks vastuoludest üle. mis ei oleks see ega teine, vaid olekski Kõik.

ma olen ennast veidralt väljendama hakanud. ja kui mulle soigumised ei meeldi, siis miks ma seda viimati veidi teinud olen?

-x-x-x-



haapsalu kultuurimaja teatrisaal lavalt vaadates.


saalilae täppvõrk.


meie toa vannituba. / argliku teismelise autoportree, justkui.

.

haapsalu kultuurimajas oli nii palju mustreid, nii palju korrapärast ilu.
rütmid. sümmeetria.
maja keskel oli vabaõhuaiake, kus kasvasid okkalised puud ja kus olid valgest plastikust aiatoolid, aialauad. seda kohta kutsuti kui "linnakärast eemal" ja koridorist vaadatuna kutsuti seda "akvaariumiks".
seal oli etendusejärgne kalk-kõleda, kuid veidralt vana nukkude teatri lava moodi ruumis laulmine ja gootilik koleduselähedus. seal oli rikkalikult rämetsev ja räigusi lahmiv prominentmees M.

ja seal oli linn, kus oli klaasipuhuja. evald okase muuseumi taga-aias.
oranž lõõmahtav ahjusuu, nagu tuhat celsiuse kraadi või rohkemgi.
seal oli naerukrambikõõksumisega alanud öö, kus tagumik hüppas voodiäärel ja kõht andis valule aina lisa ja lisa.
õrnvaimustav linnahingus.
ja ülikummaline rahvateatri esietendus. hirmveider, võiks öelda.

pea töötab tuimalt, jämedalt.
ei kirjuta praegu rohkem. kell on ma ei teagi, kas öö või varahommik. twilight mornight.

kui me ära tulime, oli kultuurimaja fuajees varahommikune voodite müük.
kiletatult kahes reas olid nad. 2990.- ja edasi.
veider.
seal oli veel ka muuseum ja raamatukogu.
ja veel sada pisikest salakohta ja -koridori, kus öösel sai paljajalu bokserite väel kõnnitud, nagu loll.
silmad prillideta fookusevabad.

Comments:
Vahepeal peab end väljendama nii, nagu sulle endale lugeda ei meeldi. See on nagu... kaanid vere puhastamiseks ehk. Või nagu sa maitsed ikka üle mingi aja seda salatit, et veenduda, jah, kurgi-kapsa kombinatsioon mulle ikkagi ei meeldi.

See võrk on mu virtuaalsel lauapealsel.

Metallitükkide kohta tahtsin öelda. Et kas sa oled kuulnud, et suur osa füüsikaseadustest, mida me oleme arvanud igavesti kehtivat, on juba ümber lükatud.

Otsitakse gravitoni, osakest, mis tekitab gravitatsiooni. Kas sa suudad seda ette kujutada? Mina ei suuda.
 
Asjasse mittepuutuvalt:

Kirjutasin su küsimustele parajalt pika (kuigi mu enda arust ebapiisava, aga ma jääksingi igavesti vahutama, enne kui asi minu jaoks piisavaks muutub:)) vastuse. Paraku tuleb see pidevalt minu postkasti tagasi väitega, et sinu meiliaadressi nagu polekski olemas. Anna teada, kas sa oled mu vastuse tegelikult kätte saanud. Kui ei, saadan uuesti, kuni see sinuni jõuab.
 
daki//

sa oled hull.
maakera on lapik ja kuu pinnases saab porgandeid kasvatada.
muud juttu ma kuulda ei taha.

aga kurgi-kapsasalatist nii palju, et kordamine on tarkuse ema ainult seni, kuni sa igal õhtul näoli võileivagrillile magama ei jää.


punane hanrahan//

ma saatsin sulle meili ka, et alates 7. küsimusest tekkis jutukatkestus.
naljakas: siit jääb mulje, nagu me ajaksime mingit suurt sala-asja.
 
Vaatasin neid pilte nagu ilmaimet. Nagu poleks kunagi enne näinud. Ometi käisin üle kahekümne aasta tagasi selles linnas koolis ja selles saalis sai istutud... no ma ei tea, kui palju kordi. Kõik etendused, mis toodi, ja neid ikka toodi, tuli ju ära vaadata.

Hiljem ei olegi nii palju teatrisse saanud...

Selles saalis sain oma elu päris esimese teatrivapustuse. Ei mäletagi, kas olin kuusteist või neliteist.

Noorsooteater lubas näidata toonast kõmutükki, Razumovskaja "Armast õpetajat". Aga osatäitja haigestus ja etendus asendati. Godot'ga. Luik mängis Estragoni ja Eelmaa Vladimirit.
Ma ei saanud vist mitte midagi aru, aga vahtisin terve tüki tardunult lavale, rusikas suus ega julenud hingatagi.
Hiljem ei ole julenud minna vaatama ei Godot'd Viidingu ja Räysepaga, ei Lambi ja Lutsepaga.
Viga? Võib-olla küll. Viidingu puhul seda enam heaks teha ei saagi.

Igasugu asju tuleb meelde neid Sinu pilte vaadates.Äitäh, et need siia kleepisid!

Aga et Haapsalu linna hingus on õrnvaimustav, selles on Sul tuline õigus. Armastan seda linna!
 
kokkusattumuse tahtel tekkinud jagatud rõõm.
toredasti juhtus.

kui sa soovid, võin ma need pildid sulle täissuuruses saata.
 
Äitäh, kui Sa tõepoolest saad seda teha!
Imekena!
ahjualune@starline.ee
 
"Me tuleme rahus," prääksatas marslane, kui järjekordse Maa elaniku kiiri saatva relvaga skeletiks kõrvetas.

Sa ütled, et Sulle ei meeldi soigumine. Mina lausa jälestan seda.
 
Postita kommentaar

<< Home