watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, juuli 27, 2005

 

vene poisid rajoonis

vaatasin "sex & the city't" ja rõdu ukse vahelt kostus vene poiste majadevaheline laul. kui kitarr ka kostma hakkas, jooksin rõdule ja nad jalutasidki sedasi viiekesi mööda öötänavat ja laulsid ühe pikajuukselise poisi kitarri järgi.

vene poisid teevad alati õues muusikat, vähemalt siinkandis.
vahel, kui mul aken lahti on, kõnnib paar vene poissi akna alt üle muruplatsi, ühel õla peal makk, russkii räp kõlarites põksumas.
kui ma väiksem olin, lõime vahel sõpradega palli vastu elektrimaja plekist ust ja siis juhtus, et vene poisid (kes olid samuti toona väiksemad) tulid suure makiga meie juurde ja liitusid mänguga.
siis me mängisime prodigy saatel palli.

mu mälu võib olla mõtetega segunenud, aga tõepärasus polegi alati nii oluline, kui põhitunnete kogum.

.

katsu sa foo fightersi noorima taiese "in your honor" teist plaati kuulates mitte härduda.
kui sa oled mina, siis sa ei saa sellega hakkama.
ja kui saaks, olekski päris kahju.

Comments:
Meil oli siin üks tänavamuusik, kes mängis saksi.

Tead, ma pole kunagi näind, et keegi tänaval saksi mängiks. See oli nii spets.

Ma nägin teda aind kaks korda ja mul polnd talle kummalgi korral raha anda

ja ma arvan

et selle pärast ta ei olegi tagasi tulnud enam.
 
Postita kommentaar

<< Home