watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

laupäev, jaanuar 15, 2005

 

muutused

bonjour.

/---/"NASA-ESA ühisprojektina loodud kosmosesond saadeti Maalt teele ligi kaheksa aastat tagasi. Cassini jõudis Saturni juurde eelmisel suvel. 25. detsembril alustas Huygens lendu Titaani suunas."/---/
/---/"Sondi laskumist jälgivate teadlasteni peaks esimene info 1,2 miljardi kilomeetri kauguselt Titaanilt laekuma täna õhtuks."/---/
PM Online 14.01.2005 16:41

kunstnik arvab, et me võime hakata selliseid vaatepilte nägema:
http://www.esa.int/SPECIALS/Cassini-Huygens/SEMQ1QQ3K3E_0.html

.

ja mina jõudsin ka täna oma eluga natuke edasi :) / (lõpule lähemale?)
tegin valiku, mis ootab ees peaaegu igat poissi mingil eluetapil. euroopas vähemalt. usas ka.
see on umbes samamoodi, nagu... mõned poisid hakkavad põhikoolis suitsetama, mõni ei hakka.
või et mõni poiss armastab sünnist saadik sporti ja mõnda ei koti ü-l-d-s-e.
või et mõnele poisile meeldivad autod VÄGA, mõnel on ükskõik (...lihtsalt tahaks mingit autot kunagi).
ja siis on veel nii, et mõni poiss hangib endale nahktagi ja mõni ei iial.

jah.
ma ostsin endale täna nahktagi.
harjumatu ja mõnus.

.

igatahes, ma tunnen, et iga siia kirjutatud sõnaga muutun ma seest õõnsamaks ja lõpuks jääbki alles ainult eputav pealispind.

see Titaani uudis oli kaunitar muidugi.
ma võin unekooma vajuda selliste sündmuste peale...tõeliselt ilus.


head ööd.
ilus ja peen sirbilik kuu, mida ma siit aknast ei näe.
(märkus iseendale: kirjuta kirjuta edasi, logard raisk. mis sest, et ei tea kuidas ja see hirmutab sind.)

Comments: Postita kommentaar

<< Home