watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, jaanuar 04, 2005

 

suvel oli veel

koristan tuba, tuhlan tolmus.
nina sügeleb seest.
sniffsniffsniff.

väljas läheb kiirelt hämaramaks, aga mina ikkagi koristan ja tõmban tolmuimejaga tolmu raamatutelt ja asjadelt ära.
ja ma kuulan muusikat. kõva volüümiga. just nii, nagu on hea.
praegu mängib the yeah yeah yeahs-i album "fever to tell" ja ma otsustasin, et raisk, see plaat oli see plaat, mis päästis mu suve.
see plaat ja siis pj harvey "uh huh her".
nad päästsid mu suvest selle, mis sealt päästa andis.

ja radiohead-i "hail to the thief"-i hiilgeaeg jäi siiski 2003. aastasse, nii et ma poleks pidanud seda sinna aasta kokkuvõttesse panema.

nüüdsest olgu siin kirjas, et 2004. aastal aitasid ka the yeah yeah yeahs ja pj harvey mul edasi hingata.
nutsin ja naersin koos nendega.


~/muusika võtku mind\~

Comments: Postita kommentaar

<< Home