watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, jaanuar 04, 2005

 

nae ra ta

ei postitanud eile siia midagi. äärepealt oleksin. aken oli juba lahti.
aga ma oleksin siia kirjutanud negatiivseid sõnu.
ja see komme muutub üha rohkem jaburaks. mitte, et halbade juttude jutustamine oleks mõttetu või tuleks ära keelata. lihtsalt, mingist hetkest alates tekib küsimus, et milleks ma seda sitta siia loobin? milleks seda kuhjata? ja veel internetti.
kas see päästaks kedagi?

destruktsionism on hea ainult siis kui sellele järgneb taastus.
eriti ilus oleks näha, kuidas see taastustöö viib kogu olnud loo eelmisest päikselisemasse lahendisse.

eile rääkisin vabaduse väljaku grillbaari-poolse tunneli väljapääsu juures ühe ~50-aastase härrasmehega juttu. tal oli habemesse kasvanud nägu. habe oli must, hallidest karvadest triibuline. ta tammus ühe koha peal, klaasjas läige mõlemal väiksel kahvaturohelisel silma ringil.
ta väitis end olevat skisofreenik. üllar jörbergi vend. ta rääkis, et talt peteti mingite rohtude abil korter välja ja nüüd tal on kitsas käes. sotsiaalabi inimesed pidid talle varsti uue elukoha muretsema. tal oli raha vaja, et õhtuks midagi süüa osta. vahepeal ta ütles lauseid hästi kiirelt ja segaselt. puterdades. nii et ma ei saanud üldse aru. aga põhilisest sain aru küll. ta rääkis veel midagi sellest, kui hull kogu maailm ja kogu elu tema jaoks on. ma küsisin talt, et kas ta elab siis mitmes reaalsuses korraga ja ta ütles, et jah ja noogutas.
ma andsin talle 10 krooni. ta vabandas, et ta pidi mult raha küsima.

hirmus.
ja hirmus kahju.

* * *

ma kirjutan siia edaspidi sõnu ilusatest asjadest.
vähemalt mõnda aega.
tõsi, ma olen seda juba teinud ka, aga mitte piisavalt.
ma teen nii, nagu tegelased mingis lummavas õudusromaanis. otsin ilu ilmselgelt ilusatest asjadest ja sündmustest & samamoodi ka õudsatest/häirivatest asjadest/sündmustest.

üks mu lemmikumaid lauluridu tuleb Outkastilt "Speakerboxxx" albumilt.
seal on üks Big Boi lugu pealkirjaga "Unhappy", mille refrään käib nõnda:

might as well have fun
'cause your happiness is done
and your goose is cooked

kõlab nii lõbusalt ja paneb mind alati naeratama. eriti kui ma tunnen, et asjad on tõesti halvasti.

ja nii ma kavatsengi teha.
sest elu ongi õudusromaan. (ja see lause ei tundu mulle isegi liialdatuna.)

* * *

kas see sissekanne kukkus negatiivsena välja?
see polnud niiviisi mõeldud.

-----------------------------------------
ja see on ka nunnu laul:
Dizzee Rascal - Dream
-----------------------------------------

Comments: Postita kommentaar

<< Home