watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, veebruar 25, 2005

 

põhjused, miks ma seda teen.

ma tahan, et mu kirjatööd mõjuksid, nagu külm pöial surutud vastu tulist südant.
ja ma tahan, mul on vaja, ma pean kirjutama sellest, mis tunne on olla elus inimesena.
keset kõiki teisi ja kõike muud, mis ja kes maailmas on.

ja kui selgub, et ma olen koletis ja et meie, koletised, oleme vähemuses ja teeme selle ilusa maailma sisse mõrasid, saab neist tekstidest hea uurimismaterjal heaks ja õigesti funktsioneerivaks sündinud psühholoogidele ja moralistidele.

olenemata sellest, kas minust saab keegi, kes teostab end täiel määral endale sobivaimal alal, on mul vaja kirjutada. tunnistada üles, kes me oleme ja teha teised seeläbi mõistvamateks, südamlikumateks, heasoovlikumaks.

ma võin siinkohal eksida, aga ma arvan, et mina ja mu sõbrad ei ole koletised. ja ma arvan, et me võime veel teha nii, et inimlikkusest saaks voorus, mitte allasurutud häbiasi. patt. sitt.

bring out the gimp.

-------------------------------------------------------------
...and you will know us by the trail of dead
-------------------------------------------------------------

Comments:
ma tulin siia elama.
 
ohjaa, meie löömegi mõrasid ilusa maailma kesta. rõõm teada, et mu mentaalsel seisundil on mingi suurem ja tähtsam eesmärk. tegelikult on inimlikkus tõesti jäänud tahaplaanile. on "moest väljas". ühinen meeleldi võitlusega "inimlikkus massidesse".
 
siirust on juurde vaja... et kõik mõistaksid, et inimloomuse juurde käivad igasugused naljakad ja vähem naljakad vajadused... ah, mida ma ajan! tark mees taskus, raisk. minu pepu. aga meie eesmärk on õilis. yees!
 
& tere jri! arvesta sellega, et nüüd ma tean ka sinu asukohta...
 
mul on hea meel, et te teate nüüd, kus te elate. sest te kaks olete mu kaks lemmikumat. kui mona hetkeks kõrvale jätta. väikesed virtuaalsed rõõmud.
 
Postita kommentaar

<< Home