watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, märts 13, 2005

 

šõumees

ma olen neetud kui minust saabki mingi šõumees.
elukutseline õhtujuht ja meelelahutaja.
ma olen neetud siis.

7 tunni pärast olen ma jälle kinos ja hoian tele2 bossi lapse sünnipäeval hoogu sees.
kantseldan pätakaid koogi juurest paberi-pliiatsi juurde, et viktoriini teha.
13) Mis on kolme naksitralli nimed? (iga nime eest 1 punkt)
Sammalhabe, Kingpool ja Muhv.
võiks ju arvata, et tänapäeva jõmpsikad ei tea enam selliseid asju.
neil on v-o 276 digimoni nimed palju teravamalt meeles.

ja teisipäeval pean ma ennast 4 tunniks Kinomajale kinkima, et 3 eesti filmipäevade seanssi avada.
et teha režissööridega väiksed sissejuhatavad intervjuud ja öelda "häid filmielamusi!"
vaatasin täna vhs-idelt filme läbi, et ma teaks, millest režissööridega rääkida.

.

tõde on see, et ma tahaksin haihtuda, eralduda.
minna uue vaikse läpakaga kirjutama. olla kuu aega ära.
ja siis mõelda, kas tulla tagasi või olla veel ära.

ma lihtsalt ei ole suhtleja inimene.
ja kõige vähem olen ma see enesekindel šõumees, kes on publiku ees nii-vaba-nii-vaba ja vahva.
vaat, näiliselt vabad ja aplad suhtlejad inimesed tegelikult kardavad võõraid inimesi. ja teinekord tuttavaid ka.
mul on nii hea meel, et daki ka teab seda asja. see on lohutav.

mul on üldse šõudega väga suured issue'd.
lapsepõlvest sisse jäänud issue'd, mida ma ei jaksaks eales praegu siin lahkama hakata.
ja igasugune šõu tegemine on tegelikult masendavamaid tegevusi, mida ma endale lubada saaksin.

.

ei taha teha publikule tsirkust.
(miks ma kirjutasin sõna "tsirkus"...? mul on ju sellega ka veel issue'sid, mis nüüd meelde tulid.)

tahan teha ainult päris asju.
ilusaid asju.
südameasju.

oh, aga ei.
/---/ wonder if he's for sale. /---/
/---/ you're a beautiful boy and that's all that matters. /---/
/---/ disappear here /---/
less than zero - bret easton ellis

Comments:
on asju, mida inimesed sult eeldavad, kui sa oled ilmunud nende ette teatud käitumismustrit jälgides. kui sa oled valmis vaidlema, siis nad eeldavad, et sa oled klassi/kursavanem ja kuulud ilmtingimata ÕOS-i või kuhugi sellisesse kohta. kui sa oled osanud mõnda luuletust ilmekalt esitada, siis oled just sina see inimene, kes peab pidama kõnesid kõigil koolialguse, -lõpu, -sünnipäeva jmt aktustel. ja kui sa oled öelnud kellelegi, et sulle meeldib tegelikult linn (näiteks NYC või London), siis ei saa mitte keegi aru, kuidas on võimalik, et su suurim soov on tegelikult istuda kuu aega metsas, tuua kaevult vett ja käia kord nädalas külapoes leiba ostmas. ja kirjutada. kuidas sa saaksid, mõtlevad nad, mitte mõistes. sest sa oled ju nende meelest "hoopis teistsugune".
 
8o ... aa - menn.
 
lisa: mu hingesugulane ja kunagi kaduma läinud nüüd taasleitud kosmiline kaksikõde birx teatas täna, kui ma ütlesin, et peale kooli lõpetamist kaon vähemalt kuuks peitu kõige eest: "sa ei peaks nädalatki vastu. sa vajad inimesi nagu õhku." mine võta kinni. ehk tõesti ei peaks. aga see ei tähenda, et see siiski ei võiks olla mu suurim soov ja et ma ei võiks seda üritada. ja see ei tähenda, et siiski ei võiks see õnnestuda.
 
jah, neetud. aga neetud sa pead olema, et siis seda mõistes suudad lõpuks aus olla ja luua südamest... neid ilusaid, südame asju. ole tugev tehes seda, kuhu sind pannakse. lõpuks me võidame, sest me oleme teadlikud ja mis juhtub kui eneseteadlikud ahistusse jäävad. nad hakkavad ennast salgavalt võitlema juba unest ärgates, kuna elu ei ole enam seda vaoshoitust väärt. aga seniks kannatust ja loome öösiti teki all mobiilivalguses.
 
dänx, koot, et ilusti ütlesid. sa räägid tõtt. ma saan aint noogutada :) ja raske uskuda, et see tekialuse mobiilivalguse asi ei ole ikka veel lännu.
 
Postita kommentaar

<< Home