watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

neljapäev, märts 10, 2005

 

kui tuleb head

kirjanike majas olime täna. musta laega saalis. sassile anti diplom ja õnnitlused kätte.
üritus oli väga vaikne ja tagasihoidlik, aga rahvast oli ikkagi kokku umbes 20-30 ringis.
kirjastajad surusid üksteise järel kätt ja viisid poisi minust ja sassi sõbrantsist (Kadrist) eemale.
AK intervjuu.
aga rahulik oli. ei olnud elev värk. naljakalt rahulik.
ja eeva park oli tohutult südantsoojendav.
ma üritasin pidevalt vapustava kompositsiooni ja lahendusega fotosid teha, aga ma ei oska. kurtsin mitu korda, kuidas ma olen andetu.
Sass naeris ja meenutas, kuidas ma ükskord koolis teda rihmaga peksin ja andetuks sõimasin.

uus intekas on siin.

netikommentaatorid on meistrid alaarenenud tekstide kirjutamisel.
üle tüki aja hullem kommilugemine oli just mõned minutid tagasi kui ma leidsin mingi epl online'i fotoalbumi Auschwitzist 60 aastat hiljem ja tegin selle vea, et ma vaatasin, mida inimesed kirjutanud on.
seal olid pahameelsed fraasid, stiilis "a miks eestlastest pilte ei ole? neid tapeti ka meeletult palju ju! küüditamist ei mäleta keegi!"
jajah.
netikommentaaride lugemine on kohe säravalt minu "to NOT do listis".
rikub väga odavalt ja jõhkralt vaimset/emotsionaalselt stabiilsust. tasakaalu.

.

aga mul juhtus midagi imelikku.
eile tegi kursaõde loengu ajal teatavaks, et üks meie kursa liige on väga kurb, sest tal varastati läpakas ära ja andis siis mulle paberkoti, mille sees oli raharull. 1-dollariline oli kõige pealmine sedel. seespool oli juba eesti raha. sümboolne summa, aga see summa on täiesti ebaoluline.
see mu armas kursaõde oli hästi mitmes erinevas kohas korjandusi teinud ja...
ma ei saa tegelikult aru, kuidas ma selle ära teenisin. ma ei tea siiamaani, mida tunda.
mul peaaegu et puudub aimdus, mida ma mingile seltskonnale oma kohalolekuga juurde annan. ja millest jääb puudu kui mind seal pole.
see oli väga üllatav moment.
aitäh, Maarja.

.

Sass müüs oma kaamera ka täna maha.
samal ajal kui ta Moskva ees mingis mustas Jeepis äri tegi, istusime me Kadriga Moskva pukkidel ja arutlesime, et selliseid päevi on hirmus kaua oodatud. aga kui mõni selline tuleb, on see nii ootamatu.
nii järsku tulnud.

vahel juhtub head.

Comments:
sul on ääretult vedanud. head inimesed ümber teevadki heaks kõik muu paha. ja ps. ma ei saa aru, mis sind üldse alguses sundis kommentaare lugema? ära tee seda, kallike. nagu ise ütlesid: vaimse tervise huvides. (allakirjutanu aga peab hakkama baktöö raames lugema kommentaare seksuaalvähemusi kajastavate artiklite juures. peale seda, ma kardan, ei ole ma enam endine.)
 
tegelikult ma loobusin netikommentaaride lugemisest juba tükk aega tagasi. aga uudishimu tegi nüüd nõrgaks korraks. // fakk, see on ju kohutav, mida sa lugema hakkad. lühijutustused teemal "tagasi evolutsiooniahela nullpunkti". :/
 
Postita kommentaar

<< Home