watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, märts 11, 2005

 

loll

üha närusem ja rahutum olek on...
mittekirjutamine on hakanud päriselt tunda andma.
ja hea, et annab, aga samas... mul ei ole ju trükimasinat enam.

ma ei taha üldse suure arvuti peal kirjutada. see on liiga avalik koht. kõik teevad sellega asju.
läpaka sisse sain ainult mina. noh, hiljem margus ka, kui stsenaariumikirjutamine hoo sisse sai.

aga minu rahutu tõmblemine ilmneb ju ka blogi sissekannete ebaharilikul sagenemisel.
excuse for real writing.
vähemalt ma saan midagi endast välja.
aga see ei ole tegelikult võrreldav asendusaine.
siia kirjutamine ja kirjutamine kirjutamine on 2 erinevat planeeti.

.

maraton kulges poolhästi.
jah. natuke aega kulges, kuni katkes.
piinlik. tobe.

ma pean mõtlema, kuivõrd palju ma üldse enam kirjutamisest kirjutamisest rääkida võiksin.
sest see on väga hell teema.

.

mida teha, et kiiresti uue läpaka jaoks raha saada?
paber ja pastakas... tagasi paberi ja pastaka juurde?
ma ei tea, kas ma saan.
kurbus tuleb...

.

üleüldse, ma ei tea, kuidas saab olla nii palju raha, et osta endale oma kodu ja muid kalleid päris-enda-oma vidinaid ja aparaate.
kui pangalaen välja jätta.
võlgu elamine on väga konkse täis värk.

.

sassist veel. (kuigi ma tunnen end temast rääkides nagu groupie juba.)
eesti ekspressis on omamoodi lugu.
http://www.ekspress.ee/viewdoc/9AC481D8A7738FB3C2256FBF0042BED7

samas, ma hakkan juba kartma seda meediakära.
et niiviisi järjest nüüd lugusid avaldatakse...
tegelikult see on vist hirm avalikkuse ees.
sest nüüd käivituvad jutud ja arvamused, mis on sassi käeulatusest kaugel väljas.
aga kirjanik ongi avaliku elu tegelane. nii pidigi minema.
harjumatu lihtsalt. uus tasand.
ma ei taha, et keegi liiga saaks. see on minu pabistamise tuum.

.

smashing pumpkins "spaceboy"
kumiseb ja kordub peas.

Feel it
Break your bones
Mr. Jones

Taste me
As I bleed
Taste my need

And spaceboy I've missed you
Spinning round my head

Comments:
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
jim, sul on õigus, kui sa ütled, et laptopiga kaasneb kummaline privaatsus, mida ...ükskõik, kui enda oma laua pc ei ole, ikkagi endaga kaasas ei kanna...

kõik see mis on laptopi sees on oma ja ise...

minu õunake on minu õunake...kullast kallim teine ;)
 
jah, mina tahan ka. ja ma ei tea, mida selleks teha. korra käis peas esitada isale ultimaatum, et enne ma baktööd kirjutama ei hakka, kui olemas. minu oma sülar. aga see on liiga rõpane ja ma ei tihka seda teha. ja mul on tunne, et ma olen midagi taolist juba siin kommentaarides öelnud. võimalik. ja kui mul tuleb hea rahasaamiseplaan, siis you're first on my list, kellele öelda. sõna. au.
 
merilin//

mulle hakkab tunduma, et sul on lausa Mäkintošš. kullast kallim indeed.


daki//

kommentaarides pole sa seda öelnud, aga kõlab täitsa plaani moodi ju! ultimaatumid on naljakalt ebameeldivad asjad...
 
Postita kommentaar

<< Home