watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, märts 11, 2005

 

home is where the crap is

mis mind kõige rohkem lemmikloomadega elamise juures rivist välja lööb on nende seletamatu komme oksendada, sittuda ja kuseda kõige valematesse kohtadesse.
vahel ma ei saa aru, kumb on teinud: kas kass või koer.
mõlemad vahivad küsivate nägudega otsa. kuigi tegelikult ma ootaksin "vastavaid" nägusid.

ma ei kannata välja seda.
täna oli esikus välisukse ees vedel ja läikiv sita...loik.
ma avastasin selle enda saapapaelu sidudes, kui mingi ahastama panev haisuvine mulle ninna hiilis.
just enne kooli/tööle minekut.

nüüd, kus ma jälle öösel koju jõudsin, on vaibal mingid rämedad valkjad purujad plekid järel.
ja guess what? kui ma saapaid samas kohas jalast ära võtsin, avastasin ma vaibalt pisikese kassi junni, millega Kiti tuli kohe mängima. loomulikult.
koristasin ära ja otsisin oma sussid üles. enam ei tahagi paljajalu käia.
ja sussidel oli kahtlane kassipissi hõng juures.
viisin need vannituppa, kus kass oli veel paar pisemat junnitükki liivakastist põrandale kühveldanud.
ja susse uurides selgus, et need ongi täiesti märjad.

ma lihtsalt ei või...
selline värk paneb nagu kümnetes kilogrammides rõhku peale minu kasvavale tungile siit ära minna. kusagile oma korterisse kolida. ma ei kannata selliseid spontaanseid räpakuse festivale välja. eriti veel nii väikeses kohas.

see faking kass kuses ju mõni nädal tagasi mu pükste sisse ka.
taaskord vahetult enne tööle minekut.

.

loomad on viimasel ajal hulluks läinud ses suhtes.
kass eriti.
ja see ajab mind täiesti lühisesse.
Kristjan märkas kunagi, et mu kassi sees on pure evil.
eile või üleeile hommikul ma proovisin Kitist pilte teha ja järsku hakkas mul ninast verd voolama.

Comments:
Kass jätab mind külmaks. Ma heameelega temaga ei räägiks. Mul ei ole kassi. Äkki olen õnnelik. Koerad mulle meeldivad. Kass pol eminu tüüpi loom. Aga mul on head kassiarmastajast sõbrad ja ma ei pilka neid. Mind kass ei liiguta. Mina teda vist ka mitte.
 
ma olen nõus su'ga. ma olin pahane kui mu õde selle kassi koju kandis. omaette ja ilma loomadeta oleks vahelduseks väga hea elada. ja kui õhku ja ruumi oleks ka piisavalt palju... samas, siin tuleb mängu see kirjanduslik meetod, et kui sa tahad, et su psühhopaadist tegelane ärataks lugejas sümpaatsust, siis anna talle näiteks koduloom, keda ta siira südamega hoiab, armastab ja hellitab. v-o on mul ilma loomadeta grammivõrra lihtsam läbinisti ebameeldivaks egoistiks muutuda.
 
tead, ma pidin selle teksti läbilugemiseks tegema 5 naerupausi (uus pausiliik). käisin köögis irvitamas ja tulin tagasi. mul on sust nii kahju samas, aga nii jubedalt ajas naerma. nagu sitcom. ja ma pean siinkohal ütlema, et minu miuks ei ole kordagi teinud mujale, kui liivakasti, kuigi jah, ta ka kühveldab sealt junne välja vahest. aga jah, mind hämmastab, kui tubli ta on ja ma pole selleks isegi mitte vaeva näinud. aga sinust on kahju, tõega. aga naerma ajas ka. tõega.
 
ma arvestasin sellega, et selline murekiri ajab pigem naerma kui kaasa ahastuma. aga see värk on päriselt ka õudne (: ta kräunub ka rämedalt palju. tahab kassmeest. eks tal on ka halb.
 
noh, minu vääks on veel liiga noor, et sellistest asjadest teada. aga eks temagi hakkab mingil ajal (kardetavasti varsti) kassmeest tahtma. kuigi ma olen veendunud, et ta tegelikult on meeskass naiskassi nahas. ja ma ausalt tunnen sulle kaasa, aga siiski-siiki. täna ma ei saa muud teha, kui vaid naerda.
 
Postita kommentaar

<< Home