watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

laupäev, mai 28, 2005

 

astu sisse

-x-x-x-

Melanhoorade Bordelli uks keerati 3 minutit tagasi lukust lahti.
Ja te olete sisse palutud.

Sosistan ette ära, et maja on seest roosa ja ebamaitsekas, nagu lubatud sai.

.

ma ütlen veel niipalju, et üks kaunitar nimega Inspiratsioon - heitlik, nagu ta on - otsustas mõned meie kirjutajad hüljata. ajutiselt, ma usun.
mistõttu jääb Bordelli uks veel mittelukustatuks.
seal on veel tube, mis ootavad tekste.
seal on veel sinule tube.

.

Te olete sisse palutud.

-x-x-x-

Comments:
...
ja see tuba on roosa,armas..ja need synad on nii mustad(trykimust on vahel nii ahvatlev,isegi kui nende sisu on kaduv)..
..
enda synu ei loe,teiste omad astuvad ligi ja ytlevad tere..nii on see siiram..
..
kusagil hyyvad uued synad uusi tundeid ja uusi mytteid,neid ei saa veel kinni pyyda,liiga noored ja tuulised on nad alles.nende aeg tuleb siis,kui miski on muutumas.siis annavad nad end meile,neile,kyigile,kes neid endas tunnevad..sellel hetkel on mustad synad taas tyusmas ja astumas ja kallistamas ja hyljamas.hylgamas.kaduv ja nukker..isegi meri ei suuda vaigistada nende pisarate kristalset kukkumist..
..

*tee joomine on suvel uskumatult kummaline.selles on midagi igavikuliselt ootamatut*
 
sa oled võib-olla kõige romantilisem inimene, keda ma kunagi kohanud pole, aga lugenud olen.
:)
 
ma kindlasti kirjutan oma melanhoorast loo. kohe varsti, kui aega saab ja melanhoorne meeleolu tagasi tuleb.
 
Postita kommentaar

<< Home