watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, mai 23, 2005

 

hele

mis mul praegusel ajal on, on kergekujuline masendus ja see kaalub tõesti väga vähe ja ma tean täpselt, millest see tuleneb ka.
lisaks ei oska ma täna inimestega suhelda. ma ei tahaks, et see kogu aeg nii oleks.
pidev logisemine ja sisemine rabedus - need on nõmedad.
ma tahan osata olla inimestega koos. tõeliselt olla nendega koos, mitte lihtsalt meetermõõdusüsteemi järgi läheduses.
"falling out of cars" kipub meeles korduma. see on jälle ühe raamatu pealkiri.
falling out of cars.
taaskord: pole seda lugenud, aga nimi puges raamatupoes mällu.
ja nüüd ilmutab ennast. hõõrub vastu külge, nagu ilus vaim.

ja...
mõtlesin, et kirjutan unistustest, aga ei julge.
ei kirjuta.
aga need on iseenesest kirjutamisega seotud

-x-x-x-

kalli kursavenna marguse uues kodus oli lõbus väike koosviibimine.
margus elab saunas. vanalinnas. päris saunas, mitte metafoorses saunas. koos oma parima tüdruksoost sõbraga.
sauna eesruum on elu-/köögi-/magamistoaks sisustatud ja saunalavale on samuti väike armas ase ära tehtud juhuks kui tuleb tuju minna sauna magama.

seal saunas elas enne üks soome perekond, aga siis nad läksid kõik taisse reisule. täpselt hiidlainete ajaks.

-x-x-x-

chuck kirjutas essee.
kes teab, see vast hoolib, et lugeda.

& head ööd.

Comments:
Ma tulin korraks internetti üle aja ja vaatasin niisama üle asjad, suurema lootuseta, et midagi Muutunud on. Aga nüüd läks armsaks seest. Selle saunaelu pärast. Ja üldse, Jimi.

Me peame varsti teed ka jooma. Mul said eksamid läbi ju nüüd.
Tead ju. Maia aias. Varsti.
 
maia aias sadas teed :)
 
Ja sooja saia.

Ei aga. Selles mõttes et. Mul on ju leivaahi. Miks me leiba või saia ei küpseta, ma ei saa aru? Pärast istume Maia aias.
 
mina ka, mina ka!
 
Postita kommentaar

<< Home