watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, mai 30, 2005

 

dribble

ma ei tea, mis minuga toimumas on, aga mul on hea meel sõprade üle, sest nemad toovad mu tagasi kui ma nende lähedal olla saan.

ma ei ole siia paljutki kirjutanud viimasel ajal, sest ma ei taha detailidega tüüdata.
ja ma ei taha sellest kohast teha mureraamatut, nagu ma dakile kord mitte kaua aega tagasi ütlesin.

nii et ma lohisen ja tilgun mööda maad.
ja loodan, et ma ei muutu perverdiks.
ja loodan, et ma hakkan vaikselt saama asju, mis ma tahan.

---------------------------------
einstürzende neubauten.
---------------------------------

Comments:
jah, sa ütlesid. ja mina vist ütlesin selle peale, et muresid võib ka kirjutada. aga see selleks. tahtsin öelda: sa saad. see on karmaseadus, sa pead saama. head asjad ei saa sinust kaua mööda käia, sa oled liiga hea selle jaoks. aga samas, et sitta juhtub ikka heade inimestega. aga küll kõik paika saab, saab.
 
Postita kommentaar

<< Home