watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, mai 31, 2005

 

drip_3

kujuta ette, et sa elad uinunute realmis ja see kõige ilusam - see, kes on sinu ihade põhjus - laseb su eriti stiilselt maha, nagu noir koomiksis.

ma ei romantiseeri surma väga tihti üle.
tere. ma olen 20 aastane poiss.
borderline case. (mitte, et ma uhkeldaksin. ja mitte et teised põlvkonnakaaslased samuti piiripealsed juhtumid poleks...)

--

taaskord on põhjust bordelli ukse vahelt sisse lipsata ja rõveroosat natuke sisse neelata.
täitus 7. tuba.

Comments:
Krdi kurb, et siia ei saa kirjutada suletud komme, nagu saab kaheksa.com-i.

Igatahes - stand by You. Ja ehk on sul midagi pihta hakata informatsiooniga, et sinust on saanud minu lähedasim virtuaalsõber üldse. Julgeksin öelda, et koguni hingesugulane. Igatahes, ma tean, et sina oled see, kes minust kindlasti aru saab - kes mõistab minu sõnade sidet, kes näeb minu sõnade taha (sinu kommid minu sissekannete all tõendavad seda). Seepärast hoolin ma sinust eriti palju. Igatahes veelkord: stand by You. Ja kui sul midagi on, mida sa ehk isiklikult jagada tahad - minu kõik kontaktandmed on minu blogis varjamatult olemas (ma loodan, et keegi ei hakka selle peale liba-jimiks. Mul on natuke hirm libajate eest).
 
ilus maheroosa bordell on täitsa khuul.
 
eliina//

maia ka ikka räägib, et bordelli jaoks on vaja kultuurkapitalilt raha nõuda. oh, noorus. oh, ambitsioonid :)
aga kui asi peaks kunagi nii kaugele jõudma, siis mina oleksin igal juhul koos sinu, maia ja teiste melanhooradega sillas, mis sillas.


vihmapilv//

khuul kui khuul on.
ei saa ju latti madalale panna.
(ps. ma kannan su kotti nüüd kokku voldituna kilekotis, mis on omakorda minu selja- või õlakotis. nii et varsti saad. mul on sellesse projekti usku!)
 
Postita kommentaar

<< Home