watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, aprill 29, 2005

 

monotükk

imelik, et kui "tuvikestes" keegi esimest korda osa jooksul uksest sisse astub, tuleb tal seal umbes 5 sekundit suud maigutada enne kui ta midagi öelda saab, sest rahvas huilgab ja plaksutab nii meeletult.

päris elus ei ole ju nii.

(kui ma kirjutamise kirjutamise asemel aega kulutan, hakkan ma selliseid asju postitama...)

täna oli "lilled algernonile" esietendus teatritsehhis (polymeris).
soovitan vaatama minna küll. monotükk on see. "aabitsa kukk" meenub oma paralleelidega tahes-tahtmata.
kuigi tegelikult ei saa ju tükk mono olla. kui saalis on kasvõi 1 inimene etendust vaatamas, on see ju automaatselt stereo.
ja kui on täissaal, siis on surround sound system. kaugel monost.

ma ei tea... teater on kurb koht, kus olla. viimastel aegadel.

Comments:
You mean what by kurb?
 
see on mitmetasandiline lugu. ma tegelen sellega millalgi hiljem elus.
aga lihtsalt öeldes on teater (ütlen inglise keeles) a heartbreaking place to be. iga teater on südamete murdmise maja (nagu bernard shaw loo pealkiri). ma loodan, et ma liialdan ja et tegelikult see ei ole nii, aga viimastel aegadel see kipub siiski just nii olema.
 
Mulle ka tundub viimasel ajal niiviisi teatri kohta.

Ja veel enam tundub, et teater on viimasel ajal - tallinnas vähemasti - kogu aeg üks monopaik.

Aga selles minu kurbuses (mis võib-olla on pigem foobia) on vist mingit muud kurbust kui sinu kurbuses.
 
Postita kommentaar

<< Home