watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, juuli 29, 2005

 

kell tiksub lennujaamade poole

mul on reisikramp. see on selline tunne, nagu naerukõõksatus oleks kõhus pausi peale pandud ja kestaks sedasi edasi. nagu keegi hoiaks magu peos.

veidi vähem kui kuue tunni pärast olen lennujaamas.
et hispaaniasse sõita.

mul on kotitäis riideid, mida kleepuma higistada.
mul on mu digifotokas, mis tänasest alates mahutab 300 pilti rohkem kui varem.
mul on tagasihoidlik hunnik ellujäämismuusikat.

inimesed on hullupöörahulljulged, et nad lennukitega ringi lendavad.
see on kergest metallist tuub, mis lendab kiiremini kui vormel, kusjuures ta teeb seda pilvede kohal. see on väga kõrgel. sellest veel üleval pool on kosmos. ja ülejäänud jagu meie päikesesüsteemist.

.

võib-olla jõuan ma sealmail olla romantiline ja kirjutada lõpuni oma näidend.
võib-olla mõnel öisel rõdul või aknal tuleb mõte, võib-olla mõnel öisel rõdul või aknal tuleb mõte.
et reaalsus on endiselt kokkuleppeline mõiste.
et kehaline liikumine on ainult hunnik ümberarvestatud koordinaate.

ja võib-olla mõnel öisel rõdul või aknal tuleb mõte.
et ma *tean armastust küll.

---
jim
tagasi siis, kui august on keskel.

-x-x-x-

*varem oli "tunnen"

PS!
aeg on melobordelli kiigata.
ja veel seda, et kui lennukiga midagi juhtub, siis ma ärritun.
5:25 am

Comments:
siis ärritun mina ka.
 
head minekut ja tulekut.
 
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
Postita kommentaar

<< Home