watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, september 25, 2005

 

ringides

väga purjus väga lärmakas lõbus mees küsis mult bussis umbes pool tundi tagasi, et:
"jala ei käi ja seksi ei saa?"

,.,.,.

ma olen teadlik, et mu tekstid on hakanud korduma, nagu ripiidi peal playlist su media playeris või winampis või mis iganes programmi sa muusika elustamiseks kasutad.
sõnad on teised, meeleolud on samad. pool-lustakad pool-arusaamatud elamused No teatrist, lühikesed pool-etteheitvad mõrkjaks nõrkenud poeemid ja lühilood, kirjeldused pea- ja rindkeresisestest pingetest, keskkonnavahetused ja rõõmsamana tagasi tulemised, äravajumised ja kirehood, mis on suunatud ähmaselt avaldatud, poolenisti mittemääratletud isikute pihta.

mulle meeldib see vaikus, mis daki html päevikus valitseb. see on nii kõnekas. daki vaikus ei ole vaikus enne tormi, vaid daki vaikus ongi torm.

kahju, et ma ratas olen. värvisin kõik kodarad omaette värvi, aga see ei takistanud värvidel korduma hakkamist kui veerema hakkasin.
ma hakkan nüüd elektroonilist muusikat kuulama.

Comments:
teie olete üks õnnelik inimene, niiöelda eluvärdjas, nagu nad tavatsevad öelda. enamvähem saranane inimese rebestamisega. kirsiaia esikapidu.
 
ainult sind ja maiat ja mõnda väga (väga!) üksikut veel jaksan lugeda nüüdseil aegadel. ma koguaeg loodan, et ei saada aru, et tegelikult ma ju vaikin. ja oleks siis, et see vaikus näitaks, et mul on päriselu tekkinud.

vaikus on siinpool ekraani ka.

koos franz ferdinandi uue plaadiga, mis kõlab päris hästi.

sisu on kadunud.

aga sulle, jim, SULLE ma ütlen küll, tead. et ringitada on sul õigus. ------z-elektripaber
 
Kas samasse punkti tagasi jõudmine siin, blogis, tõestab, et Maakera on ümmargune ja et elu ongi üks ringkäik?

Kõik kordub, kuid uues ajahetkes. Aeg nihkub vaid edasi...
 
Postita kommentaar

<< Home