watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, märts 16, 2005

 

aitab tindist

tere.
mina olen jim.
ja ma ei leia praeguseks enam õigustust enda päevakäikude ja mõttekäikude avaldamiseks.

.

siin on teile kõigile üks kaunisõnaline tsitaat filmist "Jumalaga", mille režissööriks on Kullar Viimne:

"...vahel mul on tunne, et kõige parem ongi praegu. Või on see juba olnud... Igatahes ei tule see oodates või otsides."

hea kinni hoida säärasest mõttest, kas pole?
minu meelest on.

.

lugege üht novelli ka enne kui siit lähete.
selle autor on Stephen Elliott ja selle pealkiri on First Things First või Innocence Abroad.
tuleb vaid veidi lehte allapoole libistada ja seal see on.
see lugu.
kellegi teise lugu.

.

1:24

-------------------------
and also the trees
-------------------------

Comments:
sul ei olegi õigustust vaja. mitte kunagi.
 
ja kui sa nüüd rohkem ei kirjuta, on jama. sest sedamoodi keegi teine ei kirjutanud.
 
i'm simply desperate these days.
aga minul on ka see happy-mask olemas. homme lähen sellega kooli.

aitäh, daki. su pai tegi korraks väga kurvaks. keegi polegi mulle varem niiviisi öelnud. su sõnad läksid õigesse kohta.

teiste blogide lugemine teeb veel pisut rõõmsaks. korraks ei olegi nii üksinda olemise tunne kui keegi on midagi uut kirjutanud.

//
melanwhore #72350253 signing off, thanking everyone who cared and carrying on with his endeavours in the thick dark neon of his dream-like state of mind which seems to have permanently clouded the insides of his head.
 
veiko. sullegi aitäh.

hea meel, et läbi astusid.

& alati hea meel kui kirjutad seda, mida kirjutad.
 
jimi. ma olen maia. mul on kahju. ma tunnen natuke küberjimist puudust. ma arvan, et nüüd me peame natukene rohkem nägema hakkama. muidu läheb nukraks. oled ilus.
 
jim, palun tule tagasi. tule palun tagasi... eks. tuled? tule, palun.
 
dakike, ma ei tea... praegu on selline seis, et ma ei vaja enda peegeldust, sest ma tean täpselt, milline osa mu näost katki on. võib-olla kui ma jälle kirjutama-kirjutama olen hakanud. võib-olla siis tulen tagasi. praegu olen niisama üks vojeristlik lohh. teiste inimeste mõtete järele nälgiv silmapaar. jah...
 
the sun never sets on cyberspace. tulemine tule mine.
 
Postita kommentaar

<< Home