watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, märts 02, 2005

 

Just...

pole midagi blogida, sest ma olen liialt rahustatud vist.
aga midagi tuleb kirjutada, et jätta märk maha, et ma elasin ka sel kunagisel minutil.
miks? ma ei tea.
inimestele meeldib väga endast märke maha jätta.
saatsime nokus (<- nimi, millega ma iial ära ei harju) eleni Taisse ja ma andsin enda kookospähkli-jimi talle kaasa. palusin, et ta selle kusagile poisshoorade kvartalisse jätaks.

.

ma olin haige ka. täna sain terveks. midagi kõhugripisarnast. see on see nõme ja rõve 2 päeva tõbi, mis praegu ringi liigub. istusime vanaemaga üleeile teleka ees ja vaatasime "piinatud geeniust"; mõlemad sama haiguse all pahade südamete ja alt vedavate kõhtudega. vanaema tukkus tegelt pool ajast.
ilus film pani mõtlema, et kahju, et ma ise geeniusena ei sündinud.
samas, geeniused ei pruugi teada, et nad on geeniused.
ja üldse: millisest piirist alates lõppeb ülim andekus ja algab geniaalsus?

...kui mul oleks kõik. kui ma oleksin geenius. kui ma oleksin täiusliku kehaehitusega. kui ma oleksin enesega absoluutselt rahul...---
ma mõtlen, et mida täiuslikum inimene on, seda vähem on tal põhjuseid olla teiste vastu kena. vist.

.

naljakas... ma ei mäleta, kus ja millal see oli, aga mingil hetkel olin ma sõprade seltskonnas ja mõtlesin, et me oleme nagu vaimupuuetega laste erirühm.
special needs grupp.
hälvikud.
...ja eks me ju olemegi.

and i wouldn't want it any other way.
ma lihtsalt tahan, et me oleksime õnnelikud.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
radiohead - be quiet and drive (deftones cover) / deftones - be quiet and drive
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Comments:
ohmapalun. ma just tegin üleeile oma sõpradele märkuse, et nagu hulludekooli väljasõit. jah. karmavärk.

aga selle geniaalsuse kohta. birx küsis mult ükspäev, et mis oleks kolm soovi, mis sul oleks. ma mõtlesin tükk aega, jalad vastu seina ja ise tapeedi sees pikali. ei osanudki öelda. lõpuks ütlesin, et tahaks olla milleski andekas. et oskaks midagi väga hästi teha. ja sellega seondub veel teemat, aga see vajab eraldi sissekannet, ei sobi kommentaariumisse...

geeniustel on every right to be mad at us, ma arvan. vat, kuidas meie ju nendega käitume.
 
geeniustega on see lugu, et nad on ühes valdkonnas meeletult andekad ja mida kõike veel.....ja samas ei tea nad teisest elementaarsematki....

mine võta kinni...mis on hea.

hetkel ei ole mul tunnet et tahaks geenius olla, aga midagi muud võiks küll olla :)
 
Daki//

ohh... tead, mul on maja taga mets ja metsa sees on hullumaja. päriselt ka. mu sõbra ema töötab seal. kui teil järgmine väljasõit toimub, siis astuge läbi!

merilin//
jälle räägid õigust. see on nagu see Queens of the Stone Age-i lugu. "First it giveth, then it taketh away." ei tea, kas me saamegi täielikku täiuslikkust loota seni, kuni me inimesed oleme.
 
Postita kommentaar

<< Home