watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, aprill 22, 2005

 

kristo on kreisi

eile olid öökinos kelli ja siis merilin ja siis juba jaak ja siis nele ja kissa ja siis juba kristo ka ja kristo on täiesti kreisi. ma kohe räägin.

kristo tuli jalgrattaga kinno.
sõitis uksest saali sisse ja siis väntas ennast baari juurde, sealt tagasi sissepääsu ukse juurde ja siis pingiridade kõrvalt kallakust alla ja sirgelt ekraani eest mööda. kogu rahva ees! ta jättis ratta ekraani kõrvale "open wateri" ehk "avamere" seansi lõpuni.
kui seanss läbi sai ja rahvas ära läks, hüppas ta uuesti oma jalgratta sadulasse ja hakkas mööda saali ringiratast sõitma üles-alla-üles-alla.

kristo on täiesti kreisi.

Comments:
mmmm....mmm
ma olen ka natuke kreisi...arvestades seda, mida ma täna tegin...


i can relate :)

...ja kes selle eelmise posti 1 kommentaari ikkagi kirjutas...
 
tänks promo eest.
naisi, feimi ja sulli...
 
mul tuli meelde üks teine lugu praegu, mis sa kreisi-kristost kord kõnelesid, see oli ka jalgrattaga seotud ja saunalavaga ja mingi sukeldumiskostüüm? aga see on nii vana lugu, et ma võin olla vabalt pool juba juurde mõelnud. kas kristo on see blond poiss, kes oli su sünnipäeval ka?

aga muidu jah, jimi, kena kuulda ikka asju. sinust ja kreisi-kristost. kena kuulda.
 
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 
maia//

jep, see on seesama kristo, kes jalgratta ja sukeldumisriietega saunalavale sõitis.
ma isegi ei viinud esialgu neid kahte lugu kokku, aga nüüd, kus sa seda mainisid, tekib küll kahtlus, et kristol on mingit sorti jalgrattahullus.


merilin//

mida sa siis tegid?
 
ei kannata siia kirja panna...peab mainet säilitama :D

teine päev räägin...kui kinno satume :)

toredat laupäeva õhtut

'''

mer
 
Njah...ma ei tea...võibolla olen ma natuke veider aga...ma käisin täna seda su etendust vaatamas ja...peale seda tulin ja lugesin vist kõik su blogid läbi...
Hullult huvitav oli. Tegelt ma leisin selle lehe iseenda nime netti trükkides. naljakas. ma tahtsin sult täna tegelt autogrammi küsida...aga kõik läks lõpus nii segaseks. ei saanudki. eh...siis oleks olnud nii et ühel päeval küsid sina minu autogrammi (raamtusse...mäletad ehk:))...ja siis teisel päeval küsin mina sinult.
tegelt tahtsin lihtsalt öelda et...ee...väga osav oled...
Tervitades,
Diana
 
oh, Dianx.
tore sind "näha" siin.
ja eriti äge, et sa tänast etendust vaatama sattusid.
ma võin sulle autogrammi postiga saata. ainult 99 krooni.
 
ega ma ei "sattunudki"...ma tulin teadlikult:)...ja ehk jookseme kunagi täiesti juhtumisi veel kuskil kokku ja ma saan selle autogrammi live'is küsida:)...võimatu pole ka see et ma veel kord etendusele "satun?"...:):)
edu seniks;)
D
 
Postita kommentaar

<< Home