watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, aprill 20, 2005

 

och

ma tean, et ma olen liikuv teadmiste kogum füüsiliselt katsutavas kehas, aga sellest edasi ma eriti ei tea, kes ma olen.
ma ei tea, mis juhtub, kui ma ei ütle teistele oma sõnu või kui mind ei ole kusagil, kus teised on.
vahel on nii, et kui ma olen kusagilt ruumist ära läinud, kus on palju teisi, siis hakkab uksest läbi kostuvate helide järgi tunduma, et seal läks just palju lõbusamaks ja põnevamaks kui hetk tagasi oli. siis kui mina ka seal olin. aga see viimane osa on bullshit, sest see kõlab liiga lootusrikkalt õnnetu, et olla arvestatav.

ma nägin täna kõiki jalanõusid, mida kristiine keskuses näha saab ja, ausalt, see hiljutiste hooaegade trend on arusaamatul põhjusel koledusele rõhuv. võib-olla nad valmistavad ette suure ilulaine tulekut?
juba mõnda aega on väga moes olnud need uuelt kulunud välimusega jalatsid, eks. riided tegelikult ka, aga jutt käib praegu jalatsitest. vaat, mõned uuelt kulunud jalatsid nägid välja sellised, nagu keegi oleks need möödunud nädalavahetusel mõne mulla-aluse laiba jalgade küljest ära lõiganud.
nii et ma kõndisin täna kilomeetreid mööda linna ja siis veel meetreid ja meetreid mööda kristiine keskuse (kinga)poodide vertigot, lastes klappides laiali puruneval ja uuestisündival autechre arvutiunenäorütmitripimuusikal ennast juhtida ja joonel hoida.

öösel lähme jälle öökinno.
täna näidatakse coffee & cigarettes-i.

Comments:
...
kui vaadata ringi,poest poodi uurida asju,mida nimetatakse trendikaks ja moekaks,siis sageli ei suuda sees muud kuulda,kui appi-hüüet.ja kerkivad küsimused,kas tõesti keegi kannab ka neid,ja juba samal hetkel läheb keegi sinust mööda nähes välja kui mannekeen klaasi taga,mida sa just uurisid..
ja vaevalt,et midagi uut ja iluvoolu me oodata saame,kuisiis ainult enda loovas peas..(ja samas,hea on mõelda,et miski võib minna paremaks)
..
millegi pärast tundub sageli naabri rohi rohelisem,kuigi ta seda ei ole...

..

meeldivat filmi!
 
tule tartusse ka tudengipäevadele.
 
1. kes kirjutas esimese commentsi?

2. ma ka otsin kingi...jim...life sucks...minu probleem lisaks sellele, et kõik on koledad, on see, et kui ma isegi leian midagi mis mulle meeldib....siis need on poe kõige kallimad....ALATI

3. ma oleks ka teiega tahtnud öökinno tulla....nii tore, et mu tel nr kasutult su telefoni risustab...

4. sain just natsa aega tagasi teada, et jazzkaare piletid, mida mul tekkis lootus tasuta saada, ma ei saa....ja üldse ...
 
autechre saatanast on. marurahulikuks jxxme, eks.
 
Postita kommentaar

<< Home