watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, jaanuar 21, 2005

 

ajast saab välja kukkuda

ma ärkasin täna kell 16 ja terve korter oli hämar ja tühi. akende taga oli külm sinine lumelinn, mis ütles: "sa oled hiljaks jäänud."
päev algas ja lõppes ilma minuta.

aga vähesed asjad maailmas toovad mind ellu tagasi samamoodi, nagu 4hero seda teeb.
i don't wanna go to work today
i'd rather stay home & play
video games

.

minu eelmine postitus kiirgas halvast endest.
kas ma jõudsin tõesti õigel ajal ärgata, et kino minna lahti tegema, kuigi mul oli kavas kasutada 3 erinevat äratust?
LOOMULIKULT MITTE.
ma ärkasin telefonikõne peale (mis minu elus tähendab enamasti midagi halba halba) ja lendasin kinno, 40 minutitilise hilinemisega.
õnneks polnud se'st üldse hullu.

eilne päev lõppes kell 5:20 öösel/hommikul kooli helistuudios.
lugesime sassi ja eliisega novelle ja muinasjutte sisse ja kõrvetasime plaadile.
sass ja eliise läksid 3 paiku kodudesse, et magada või eksamiks õppida.
ja mina avastasin, et ma pean oma novelli uuesti sisse lugema, sest sass vist ei seivind seda ära.
selleks avastusehetkeks olin ma juba unine. peas keerles ainult suur küsimus "MIKS??"

lõpuks oli valus vere maitse kurgus.
järelikult ma loen valesti.

.

ja siis, jah, ärkasingi nüüd just äsja.
kedagi polnud kodus peale loomade ja nemad suurt midagi ei öelnud. olid niisama vaikselt. (koer vist magas korraks mu jalgade peal siis kui ma veel unes olin.)
ja esimene asi, mida ma ärgates nägin, oli raamatupakk Krisostomusest. ma ei tea, kes ja kuidas, aga keegi oli selle voodi kõrvale lauale toimetanud. siis kui ma veel teadvusel polnud.
Caitlin R. Kiernan'i "Low Red Moon".
läheb gootiks.

.

fakk ja nüüd mulle meenus, et ma pidin margusega täna kirjutama...

ma olen memento-poiss.
ausõna.
ma pean hakkama endale keha peale kirjutama asju.
ma olen midagi sellelaadset juba teinud ja see aitas mingil määral.
ma hirmutan ennast.


ajareeglitega elu kutsub.

--------------------------------------------------
john frusciante - wednesday's song
4hero [album] creating patterns
--------------------------------------------------


Comments: Postita kommentaar

<< Home