watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

teisipäev, jaanuar 25, 2005

 

drive

panin dramaturgiaõpetaja hetkeks vaikima ja lõpuks vastama: "...nojah...", viisin Trooja Hundi ViruKeskuse graveerimismeeste juurde nõela alla, kirjutasin Margusega kinosaali tagustes kohtades stsenaariumit.

.

ma olen seda juba mitmendat ööd järjest tahtnud siin ära märkida, aga seni pole sobivat auku sissekannetesse tekkinud.
nüüd tekkis.
David Firth, olgu tal tutt pütis, tegi uue animatsiooni. ja see on nii hää. mul oli halb hommik kui ta selle netti üles upitas ja kui ma selle avastasin ja (mitu korda) läbi vaatasin, oli jõulutunne sees.

tema teised liikuvad joonistused on kah kõhukõdi väärt.
ainult, et hoiatan Milkman'i eest. ausalt. kui sa kavatsed seda ikkagi vaadata, siis pea meeles, et mina pole soovitanud.
ei iial, ei iial.

--------------------
Camera Obscura
--------------------

Comments: Postita kommentaar

<< Home