watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

esmaspäev, märts 28, 2005

 

...kuidas me kaome, et olla.

mida muud veel kui mitte unistustekoomas soojeneda.
lasta päikesevalgust läbi silmalaugude. lasta päikesevalgust läbi aknaklaasi kintsudele, randmetele, lasta tal soojendada.

mida muud kui uputada end muusikasse, helidesse. lasta neil sisse voolata. hingata helivee sees nähtamatute kopsudega.

lasta valgusel raamatupaberi krobelisel pinnal murduda. lasta raamatu lõhnal ninna minna ja teravalt mõnusalt torgata.
lasta sõnadel silmade klaasjast kumerpinnast läbi imbuda ja siis kusagile sissepoole nõrguda, settida, jääda.

olla teatris, anda ennast lavale ära.
võtta end pingi peal alasti ja lasta lavaelul sind katta.

olla kinos. pühendada ennast ekraanile.
võrrelda enda välimust ja sisemust. tasakaalustada. ümber hinnata.
mida muud veel?

hakata realistlikult mõtlema? hakata 'praktiliseks inimeseks'?

kallis realist, kas sa ei ole tõesti veel märganud, et definitsioonid ja nimetused ei jää maailmale üldse külge?
ja 'realism' on küll üks ideaal, mille nägemisest me võime ainult unistada.

unistasid?
näed, sa ei ole mitte mingil juhul realist.

Comments:
mul on hea, et ma realismist ei unista. ma vahest küll mõtlen, et eitea, kuidas see tunne võiks olla... aga alati olen jõudnud järeldusele, et mitte midagi sellist, mida ma kogeda sooviksin.
 
Postita kommentaar

<< Home