watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

neljapäev, märts 24, 2005

 

tuulisel rohuväljal seismised

i
~viðrar vel til loftárása~

see on üks hirmsamaid lauseid, mida ma tean.
inglise keeles tähendab see good weather for airstrikes.

hea ilm õhurünnakuteks.

see on islandikeelne lause. ja see on ühe sigur rós-i laulu pealkiri.


ii
veiko ütles kunagi oma ajaveebis, et "Mitte muud polegi vaja, kui õmmelda kaks tundi ja siis paluda tekil, et ta varjaks sind..."
(loodan, et veiko tsiteerimist pahaks ei pane.)


iii
vahel, kui rõske paranoia ja hirm võimust võtavad, tundub, et tekki ei ole ja et täna on õhurünnakute tegemiseks väga ilus ilm.

Comments:
aga, jimi, kõigest hoolimata. sa tulid praegu kasvõi korraks tagasi. inimene muutus korraks jälle tekstiks. see oli praegu klisheelause, aga mulle meeldis. ma tahtsin hoopis öelda, et sina, jimi, pole tekst, vaid te olete koos. tekstiga.
palun vabandust. see ei haakunud üldse su teksti sisuga, mille kohta ma midagi öelda ei oska.
aga kui ma oskaks islandi keelt, jimi, ma ütleks islandi keeles, et sa oled pai.
 
muidugi on nii, et inimene on oma tekstiga koos. ma ei tea, miks ma neid kahte üldse eraldama hakkasin. / islandikeelset paid ei olegi ju vaja. peaasi, et oleks pai :)
 
iga päev on hea ilm õhurünnakute jaoks. ainult teinekord meile meeldib seda mitte tähele panna ja mitte sellele mõelda, tead.
 
õu nõu õu nõu õu nõu. kui ma sellise tõega lepiksin, läheks ma KOHE õuduspaanikast lõhki. ma ei saa su'ga ses suhtes teps mitte nõus olla. hävituslenduritel on ka lebotamispäevad.
 
Postita kommentaar

<< Home