watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

pühapäev, märts 27, 2005

 

miks on vahel ilus vaadata?

kui ma kohale jõudsin ja, arvutikast süles, üle raudtee kõndisin, oli elva nii võlumaagiamuinasjutuliku taevaga pea kohal, et see oli naljakas lausa.
veel raagus mustad oksad hargnesid tumesinaka, võiks öelda, et peaaegu lillaka taeva poole, mille peal siis tuulest puhutud ämblikuvõrkjad külmhallilt helendavad pilved, nagu luited, ümmargust ja ootamatult suurt selget kuud asjatult varjata püüdsid.

hmm... seda oleks saanud ju palju lihtsamalt öelda.
ma proovin uuesti.

kui ma elvasse jõudsin, hargnesid raagus oksad lillaka taeva poole, mille peal siis pilved, nagu luited, suurt kuud asjatult varjata püüdsid.

liigne ilutsemine on koletsemine. <- selline tarkus tuli kell 2:53 elik 3:53.

elvas on nüüd nii, et väiksel Kristoferil on lokkis juuksed ja me saame endiselt hästi läbi.
kohe kui ma tuppa astusin ja diivani ette põrandale istusin, hakkas ta beebikeeles mulle lugusid jutustama.

see oli kiireim elvasse mineku ja elvast tuleku variant, mis mul olnud on. ma olin seal vähem kui 24 tundi. aga arvuti sai korda ja nüüd ma saan selle maha müüa. laptopi fond.

tallinnas oli 4 tundi aina tühjemaks muutuvat kinotööd ja siis 21:20se marsruut-taksoga rohuneemele merilini üllatussünnipäevapeole minemist ja seal olemist.
karmo perel on väga võluv maja.
kuigi maia ütles mulle tagasiteel pirita teel auto sees, et 'võluv' on väga halb sõna. aga maia, ma ei tea, mõned asjad lihtsalt on päriselt ka võluvad. kuigi see on tõesti veidi liiga kerge ja jõuetuks pruugitud sõna. ei saa ju kõige kohta näiteks 'lummav' hoopis öelda.

selle autosõidu ajal sai veel iseenda jaoks üks oluline asi ära otsustatud (mul on trance muusikaga issue'sid ja ma sõnastasin seal ühe olulise issue aspekti ära):

et trance on ilusate inimeste seksmuusika.

---------------------------------------
mary timony - dungeon dance
---------------------------------------

Comments:
jimi. 'võluv' on iseenesest võluv sõna, see on 1, mis on kindlamast kindel. kui ma ütlesin halb, siis ma pean niikuinii korrektuurid tegema. lisaks. aga mulle meeldib see sõna tõepoolest vähem, kui.. noh, paljudele teistele. aga see pole tähtis. mõte saab ikkagi peaaegu nii selgeks, kui mõtted saavadki saada mitme inimese vahel. ja mul on hea meel, et sa trance definitsiooni tõid teistele ka ära. sest seda peaks teadma. seda võiks teada. nagu tarkusetera elupealekaasa.
 
mul tekkis kohe küsimus, selle trance-asja kohta küll. et mismõttes? kas sina, kui ilus inimene (subjektiivne hinnang, muidugi, aga see-eest minu poolt veendunult öeldud), seksid ka vahest trance-muusika saatel? ja kui mina seda mitte ei tee, kas see muudab kuidagi mu ilu-koefitsenti? või vaatan ma praegu liiga palju sõnasid, kui peaksin hoopis vaatama sõnade taha ja sealt midagi hoopist teistsugust välja lugema? oeh. (ma olen üleväsinud ka.) aga võluva kohta... ei saa seda alati kasutada. nagu sa ei saa iga asja kohta öelda näiteks 'nunnu'. eksju. võluv on minumeelest ülim hinnang. vahest.
 
true, daki, selles 'võluvuse' osas.

aga trance.

vaata, progressiivsed maailma noored elavad trance'i rütmis. trance on meeletult idealistlik ja õel muusika. see on ühe inimhõimu sümbol. ja selle hõimu inimesed hingavad, astuvad, mõtlevad, sõidavad, teenivad raha, ostavad riideid, vett ja komme trance muusika saatel. murravad südameid ja saavad ise murtud trance muusika saatel. ilus inimene leiab ööklubi strobode virrvarris teise ilusa inimese üles ja seksib temaga trance muusika saatel. ja koos vajuvad need sädeleva nahaga kaetud iludused trance'i ultrasinisesse unne.

ma olen väga kaugel nendest inimestest ja mul on rikkalik issue trance muusikaga.
ma peaksin sellesse millalgi kaevuma ja siis välja tulema arusaadavalt sõnastatud põhjendustega, teemal "miks on trance ilusate inimeste seksmuusika".

see ilu, millest ma siinkohal ilusate inimeste külge kleepisin, on see võimas variant ilust, mis teeb lõikavalt õelaks.
beauty that corrupts.

see, et niiviisi ei talita, ei vähenda kohe kindlasti sinu ilu-koefitsenti.

//

sorri. ma pole nii nõmedat juttu ammu rääkinud.
loodan, et vähemalt millestkikiki oli siin võimalik aru saada.
i'm an ass!
 
Postita kommentaar

<< Home