watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, aprill 13, 2005

 

silmik

mul on käes ajad, mis on korraga nii hirmsapoolsed, et ma peatun tänaval juhuslikult ja vahin tühjusesse samal ajal kui üks ema mulle vabaduse väljakul lapsevankriga otsa sõidab ja nii naljakad, et mu sees on mingi haiglane ja justkui valest kohast välja kasvanud naerev ärevusvärelus.

see kõik käivitus eilsel koolipäeval. päeva esimene pool sai üles köetud kursavenna Mihu poolt, kes tekitas WCs intsidendi, mille võimalikkuses ma siiamaani kahtlen.
ja murdepunkt toimus õhtul värvusõpetuse tunnis.

ma olen pisut sõnatu ja ongi nii, et kardan ja naeran korraga.

Her name is Bubblegummm
Live for moon and sunnn
Young and so much fun, life's just be-
Life has just begunnn
- Sonic Youth - Bubblegum -

Comments: Postita kommentaar

<< Home