watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, aprill 08, 2005

 

üksi imelik olla

pikad päevad, pikad päevad kinofilmidega ja koolifilmidega ja väsimus on teinud nii, et ma ei saagi päriselt aru, kui suurel määral ma päriselt olemas olen ja kui suurel määral ma seda kõike lihtsalt kõrvalt passiivselt jälgin.
ja see pole üldse halb tunne. ainult selline tunne, et ma ei saa aru, kui tõsiselt ma iseennast võtma peaksin ja kui tõsiselt teised mind võtma peaksid.

ma smugeldasin endale jälle ühe trükimasina ja tõenäoliselt on veel ees väikesed järel-randevuud kaupmehega nii aku teemadel kui aparaadi üldise tervise teemadel, aga siiski.
panin täna windows xp & office xp peale.
need programmid on kindlalt salaja kopeeritud = varastatud ja võib-olla on see ibm ise ka kelleltki varastatud, ma ei tea.
mida ma teha saan, kui nii tehakse?

write.
words.


hoidke end ja teisi soojas.

------------------------------------------------
the dresden dolls - coin-operated boy
------------------------------------------------

Comments: Postita kommentaar

<< Home