watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

reede, aprill 08, 2005

 

you make that dance look so new

on üks tüdruk, kes täidab terve ruumi, kui temaga koos olla ja suvel hammustas ta minu seest suuremat sorti tüki ära, aga see hakkas tunda andma alles mõni kuu hiljem - siis kui kool juba jälle käis - ja täna ta nähvatas mulle, et kas ma pean kogu aeg tema pead vastu seina taguma ja küünarnukiga lööma ja mina vastasin, et tegelikult ma ei tee nii, aga et kui ta tahaks, et ma niiviisi teeksin, siis ma võin ju teha ka ja siis ta vastas, et näed, see oli ka praegu just see ja ma naeratasin ja ütlesin, et 'ah tead..' aga hiljem ma sain aru, et see oli tõesti just see ja et ma tõesti tahan talle natuke halvemat kui teistele.

teatud määral ta tapab mind tihti ja ma püüan meenutada, kuidas mina tema kord tapsin.

Comments:
maybe we ought to think twice...before we say something nice ....

some people are there to kill us....but we even kind of go and look for it....get burned...and go again...to play with the fire ....

life...
 
Postita kommentaar

<< Home